Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noiden Lego-kalentereiden hinnat...brrrrr! Kenellä on varaa ostaa?

Vierailija
08.11.2011 |

Aika jäätävää ostaa lapselle Lego Star Wars joulukalenteri, melekin 30 egee! Markka-ajan lapsi aattelee et hei, jolukalenteri melkein 170 mk...Kenellä on varaa?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUperfiksu ja kiltti ekaluokkalainen ja kaksi pienempää söpöliiniä.

Tonttu tuo lego-kalenterit ja LISÄKSI vielä on herkkukalenteri, johon tonttu tuo myös keksejä ja nameja.

On ihanaa ilahduttaa kullanmurujamme. Rahatilanteemme ei hetkahda onneksi mihinkään parista joulukalenterista. Olemme kumpikin töissä.

Joo, ja joulupukki tuonee vielä isot ja ihanat legot.

NYt nousee esiin KATEUS-kortti: onpahan taas kateellisia eukkoja täällä palstalla. Vaikuttaa olevan jotenkin teidän lapsiltanne pois, jos joku lapsi saa lego-kalenterin.

Meidän lapsukaiset ovat niin ihania, reippaita, kilttejä ja vaatimattomia (ja kauniitakin vielä tietysti), että totisesti ansaitsevat legonsa. Eivät varmasti niillä kehuskele, vaan iloitsevat aidosti kivoista kalentereistaan.

Kirjoititpa hyvin...! Hassua miten jotkut kalenterit nostaa tunteita näin pintaan. Kirjoitin tuolla alussa, ettei mua haittaa kos joku ostaa kalliita juttuja lapsilleen, ihan kiva heille.

Minulla on myös ihanat lapset, mutta en silti osta heille kaikkea ihanaa mitä on tarjolla. Lapsia voi ilahduttaa monilla muillakin asioilla kuin tavaroilla. Mua ärsyttää tämä loputon tavaran haalinta ja kaupallisuus, niinpä kaikkea ei hankita vaikka varaa oliskin. Legot on tosi hyviä leluja, joten siinä mielessä legokalenterit on varmaan parempia kuin vaikka suklaakalaenterit. En väitä olevani parempi äiti, ärsyttää vaan tämä Joulun yletön materialismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme