onko täällä ketään kasvisruokavaliolla karppaavaa?
Saisiko esimerkin esim viikon ruokalistasta? Maitotuotteet siis ok mutta juustoista en erityisemmin pidä, kylmänä varsinkaan, en myöskään raejuustosta.
Kommentit (8)
omissa tutuissa on useampiakin karppaajia, mutta kaikilla lihaa on joka aterialla.
olen itse kasvissyöjä ja nykyään syön paljon hiilihydraatteja, ihan italialaisesta pastasta alkaen. Olisi kiva tietää, miten voisi vähentää hiilihydraatteja ja syödä hieman eri tavalla. K
Karppausinfosta löytyy myös kasvisruokia.
olen itse kasvissyöjä ja nykyään syön paljon hiilihydraatteja, ihan italialaisesta pastasta alkaen. Olisi kiva tietää, miten voisi vähentää hiilihydraatteja ja syödä hieman eri tavalla.
Mulla on paha laktoosi-intoleranssi, joten en voi syödä raejuustoja tai rahkaa, edes laktoosittomana. Kovat, kypsytetyt juustot onneksi ok. Eli kunnon karppaajaksi en edes halua, mutta olisi kiva saada ideoita karppipainoitteisempaan kasvisruokaan.
kiinnostaa! Itse syön maitotuotteita ja juustoa, joten varmaan onnistuisi. En vain tiedä, mistä aloittaa, kun karppaavat kaverit neuvovat syömään vain jotain muna-pekoniaamiaista ja pihviä salaatilla.
En tahtoisi syödä rääkättyjä elikoita enkä muutenkaan kuormittaa suolistoani liialla lihalla.
kasvikarppaaminen vielä kotona onnistuisikin, mutta ravintolassa olisikin sitten hankalammat paikat. Kun tuntuu, että jo nytkin valinnanvara on aika vähissä joissain paikoissa. Juustosalaattia tietysti, ilman leipää. Pidemmän päälle voi käydä tylsäksi.
Karppaajia tuntuu olevan puolet suomalaisista ja kaikkiko te ahdatte napaanne vaan sikanautaa ja kidutettuja broilereita?