Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden n. 1-vuotiaat heräävät todella aikaisin!

Vierailija
08.11.2011 |

Nousetteko lapsen kanssa ylös jos ja mihin aikaan? Mitä annatte, siis maitoa pullosta, nokkamukista, hetikö puuroa eteen vai miten toimitte?

Meillä lopetettu imetys 1vko sitten ja tosi hankalaa.. puoli viidestä etenpäin lapsi aloitaa herättelyn. Kuudelta lopulta nousin sen kanssa, itkeskeli väsyneenä mutta ilmeisesti nälkään pieniruokainen lapsi herää. Siihen puoli viiteen kun nukkuu sikeästi. En tiedä miten pitäisi toimia. Aimemmin otin viereen ja annoin tissin suuhun, mutta miten nyt? Pullosta ei ole juonut koskaan. Ja mitä maitoa te tämän ikäisille annatte? Meille ei korvikkeita juo hyvin, tavallinen maito vielä vähän niin ja näin käykö. Piimää mennyt, muttei sitä niin paljoa ota. Olen lantraillut korviketta ja tavallista maitoa ja tuputtanut sitäkin, mutta vähillä juomisilla nyt mennään. Vettä kyllä ottaa päivisin lisänä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri täällä ja alkaa tosissaan olla jaksaminen kohta kortilla! 1v1kk poika kyseessä, muut lapset 4v ja 2,5v eli päivät täynnä touhua, kerhokuskausta yms. pitäis kans jaksaa. Juuri on yösyötöistä päästy eroon, syksyssä oli paljon myös sairastelua ja heräilyä hällä niidenkin takia. Mutta noi aamuheräämiset.. pahimmillaan jätkä on ihan pirteenä sängyssään 03.45! Eikä hiljene millään maitopulloilla enää välttämättä, pakko nousta sitten ja hipsiä alakertaan ettei herätä huutelullaan muita lapsia.. Juuri kun sain hänet nukkumaan edes tuohon puoli viiteen-viiteen niin tuli toi kirottu kellojenkääntö ja nyt tosiaan voi olla ennen neljää jo ihan pirteenä.

Mä en ymmärrä mikä tässä menee pieleen, kaksi vauvaa olen saanut hyvissä ajoin ennen 1v ikää nukkumaan yönsä mutta tämän kanssa ei tahdo minkäänlaista rytmiä löytyä. On oikeestaan ihan sama, mihin aikaan sen illalla nukkumaan laittaa, valvottaminen ei tuota mitään tulosta, sitten on vaan entistä kiukkusempi seuraavana päivänä. päiväunia vetelee 1,5h-max2h joten tosi vähillä unilla menee muihin lapsiin verrattuna.

Vierailija
22/22 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä isä on aamuvirkku. Mä taidan kokeilla tuota tuntia ennen herättelyä. Meillä kyllä eilen nukku 19:00-2:30 kunnes heräsi ekan kerran. nukahti tasuttelemalla ja nukkui viiteen. Tänään menen ja herätän 3:30, jos ei itekseen heräile.

ei ap mutta tuo toinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän