Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siistitkö alapään karvoitusta, kuinka?

Vierailija
07.11.2011 |

Höylällä? Jollain karvanpoisto tuotteella vai miten? Kuinka usein?

Itse jos höylällä siistin niin tulee näppylöitä, miksi? Poistan karvat veet-ihokarvanpoistotuotteella.

Poistatteko kaikki vai vain osan? Itse poistan kaikki, sillä karvani ovat muutenkin ihan vaaleat joten niitä ei edes näy mutta häiritsee itseäni.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sheivannut 17-18 ikäisestä alkaen ja pieniä aikoja lukuunottamatta kaikki pois-tyyliin. Käytän myös Veetin aineita mielellään häpyhuulien ja pepun alueelle. Vahaus ja pinsetit oli myös käytössä n. 10v, jolloin karvasto harveni ja ohentui.

Vierailija
2/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin reilun sentin mittaa. Ajelua en käytä muuhun kuin kainalokarvoihin. Ne ajan kerran tai kaksi kuussa käsikäyttöisellä partahöylällä. Kokeilin kerran sääriini Veetiäkin, mutta se ärsytti ihoa, joten ei tulisi mieleenikään käyttää sitä alapäässäni. Tarvittaessa höylään säärenikin. Yleensä vain kesällä. En ole uskaltanut kokeilla nudea alapäätä, koska epäilen, että sänki voisi ärsyttää ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sheivaan bikinirajat aina kun jaksan/muistan.

Vierailija
4/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki pois n. klitasta alaspäin, pehkoa saksin hieman siistimmäksi, muuten se on naturel. Kiva puhdas tunne, mutta kukaan ei esim. uimahallissa huomaa mitään koska tapana ei ole pyllistellä muiden edessä :D

Vierailija
5/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedän aika lyhyeksi, rajat vedän aika reilusti epilaattorilla siistiksi.

Vierailija
6/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä järki niitä on saksia? Näkyy vaan iho läpi. Paremman näkönenhän se on kun on tuuhea jos kerran karvoitus jää

Vierailija
7/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän bikinirajat siisteinä höylällä ja kerran pari vuodessa saksin lyhyemmäksi päältä. Mun mies tykkää, et pitää olla aikuisella naisella kunnon kolmio. Hänelle kymmenen pistettä siitä:D

Vierailija
8/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sheivaan höylällä pari kertaa viikossa. Ennen vedin kaikki aina pois, nykyään jätän viivan.

näppylöitä tuli alkuun enemmän, kyllä vieläki jonku verran.

viiva on myös hyvä kun sit jos on iha posliini ni heti jos on pari pilkkuu siel, ni niihin kiinnittyy se huomio.

näppylöihin on kaupassa joku aine mikä vähentää ärsytystä, en oo ite kokeillu.

Nykyään alkaa kutisee kauheesti jos karva kasvaa liian pitkäks. alkuun aina sheivauksen jälkeen kutisi ihan hulluna.

Vierailija
9/10 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta just noiden näppylöiden ja sen jatkuvan sängen takia siirryin sokeroimaan itse, nyt sokeroin n. 3vko välein, ja muuten nypin hajakarvoja (kolmessa viikossa ehtii tulla muutama hajakarva, ehkä kerran viikossa nyppäsen pari karvaa pinseteillä) ei tule sänkeä eikä näppylöitä ja helppo tehdä itse, olen tosi tyytyväinen, ja harmittaa että lykkäsin sokeroinnin aloitusta niin kauan kivun pelossa, vaikka oikeasti ei tunnu miltään.

Ja kaikki pois siis.

Vierailija
10/10 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisella pienellä trimmerillä. Tosi näppärä kapistus eikä sängestä tule terävää. Ei kutise yhtään!