Olen hankkinut tämän asun pikkujouluihin. Sano rehellinen mielipiteesi!
Kommentit (53)
En ole päättänyt, minkä väriset sukkahousut laitan alle, mutta ehkä pinkit. Violetti on toinen väri, mutta toi pinkki on nätti.
ap
Alaosa Sadulla on todella mauton.
ja jossain firman pikkujouluissa? Ensimmäinen ajatukseni on: huorahtava lähiöruusu.
Minusta tuo "mekko" muistuttaa lähinnä kotitunikaa ja tuollaisia sukkahousuvirityksiä en laittaisi vaikka maksettaisi. Toimii ehkä alle 20 v päällä, mutta Satun ikäiselläkin aika huvittavat.
Kivan räväkkä alaosa ja tuo tunika/mekko rauhottaa sitä!
Sukat kamalat. Laittaisin mustat sukkahousut tai leggarit.
jumppapaidalta. Treenivaate, ei juhlamekko. Ruma ja ryhditön.
Haluan juuri tuon sukkasysteemin, koska haluan erottua. Kaikilla on joku pikkumusta tai tunika ja kapeat housut.
ap
Ostitko sen, koska Satu Tuomistolla on samanlainen?
Violetti tietty sopii kyllä mustan kanssa hyvin, mut mites se pinkki? nuo verkkosukkat tuossa kuvassa on kyllä suoraan sanoen ainakin musta mauttomat. Mulla on yks vähän tuon tyylinen Franssan mekko ja oon käyttänyt sen kanssa etupäässä mustia perus, tai kuviosukkiksia, kun olen itse pikkuisen arka leikkimään väreillä. Mitkä jalkineet ajattelit tuohon?
Laitan todennäköisesti sellaiset korkeat sandaalimaiset kengät, jotka nousevat nilkkaan asti, mustaa nahkaa.
ap
Mitä mulla pitäis olla? Jakkupuku ja paitapusero?
ap
Sillä tavalla mauton asuvalinta.
Se ei pelkästään riitä, että keho näyttää ko. vaatteissa hyvältä, jos tyylikkyys puuttuu täysin.
Naisellinen voi olla ilman mauttomuuttakin.
siltä,että olisi housut unohtuneet jalasta.
Jersey Shore -tositv tähtöset, muut pintaliitobimbojulkimot ja muut mauttomina pidetyt ihmiset. Mekko edustaa tyyliä, jota näkee naisilla, jotka eivät osaa olla aikuisella ja laadukkaalla tavalla seksikkäitä ja näyttäviä. Tuo on tuommoinen pissis-trikoo-verkkoviritelmä. Jo matreiaaleina nuo huutavat mauttomuutta. Samoin printit mekossa olivat teinimäisiä ja yleisvaikutelma toi mieleen yläasteikäist tytöt.
Mun vaimo ei lähtisi tuo asu päällään pikkujouluihin.
Rikkoisin asun ja käskisin pukemaan jotain säädyllisempää. Ihan hyvällä sydämellä toimin näin. Ei tule ongelmia.
T: Mies
Kuinka sen nyt sanoisin... Mekkon voisin itsekin ottaa, se on musta kiva ja sopii tommoseen juhlaan, mutta mitä siinä on jalassa?
Itse en ainakaan tommoisia verkkosukkia laittais, vaan vaikka mustat sukkahousut. Enkä mitään tommoisia saappaita, vai onko tuossa saapaat? Mä vaihtaisin saappaat korkkareihin.
Noi verkkosukat ja saappaat tekee tosta kokonaisuudesta ällöllä tavalla tyrkyn.
Niin ja anteeks, mut sä pyysit rehellistä vastausta:)