Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko sinulla ollut kihomatoja?

Vierailija
05.07.2011 |

yksi päivä oli inhottavaa tunnetta siellä, ensin tuntui kuin joku liikkuisi peräsuolessa ja sitten alkoi kutina peräaukolla. Kun kurkkasin sinne niin vaalea narunpätkä näkyi pyllyreiän lähellä, tosin ei liikkunut. Hain lääkekuurin Vermox ja vähän helppasi pariksi päivää mut taas kuin tuntuisi liikettä. Voisko siellä olla vielä niitä? Kahden viikon päästä piti vasta koko perheen uusiksi ottaa lääkkeet. Kaikki laitettu pyykkiin ja yritetty siivota hyvin.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäköhän mun lapsella on kun huutaa kipua pyllyssään öisin? Mitään siellä ei näy ja tämä on ajoittaista. Pari viikkoa sitten viimeksi kohtaus ja mulla oli nyt samanlaista ja kun kurkkasin niin näin kuolleen langanpätkän näköisen jutun. Lapsella ei näkynyt mitään vaikka tähystin monta kertaa pitkin yötä kun lapsi huusi hulluna. Olin siis varma että lapsellakin kihomatoja kun itseltäni nyt löysin. Mut ei kai sitten kun kerran mitään ei näkynyt. Olikohan tuokaan mikään mato vaan olikohan se jotain muuta vai näinköhän näkyjä.

Vierailija
22/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäköhän mun lapsella on kun huutaa kipua pyllyssään öisin? Mitään siellä ei näy ja tämä on ajoittaista. Pari viikkoa sitten viimeksi kohtaus ja mulla oli nyt samanlaista ja kun kurkkasin niin näin kuolleen langanpätkän näköisen jutun. Lapsella ei näkynyt mitään vaikka tähystin monta kertaa pitkin yötä kun lapsi huusi hulluna. Olin siis varma että lapsellakin kihomatoja kun itseltäni nyt löysin. Mut ei kai sitten kun kerran mitään ei näkynyt. Olikohan tuokaan mikään mato vaan olikohan se jotain muuta vai näinköhän näkyjä.

Hae lääkekuurit ja siivoa niin pääsette moisesta riesasta. Joka yö eivät tule munimaan eli välttämättä ei vaivaa joka ikinen yö/ilta. Muista ottaa uusintakuuri kahden viikon päästä ja kaikki perheenjäsenet on syytä hoitaa. Joskus voi olla tosi vaikea päästä niistä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae lääkekuurit ja siivoa niin pääsette moisesta riesasta. Joka yö eivät tule munimaan eli välttämättä ei vaivaa joka ikinen yö/ilta. Muista ottaa uusintakuuri kahden viikon päästä ja kaikki perheenjäsenet on syytä hoitaa. Joskus voi olla tosi vaikea päästä niistä eroon.

joku vaan väitti että ne kyllä näkyy. Ei kyllä näy kuin hyvin harvoin.

Vierailija
24/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peffaa oli kutittanut jo useamman päivän.

Sitten yhtendä iltana katselin telkkarista Mieht jotka vihaavat naisia -elokuvaa kun tunsin että jotain _kiemurteli_ peräaukolla. Siis nimenomaan kiemurteli!

Ryntäsin vessaan katsomaan ja välilihalla luikersi ohut valkoinen mato. Seuravaan yö oli yhtä tuskaa kun odotin että tulisi aamu ja saisi matolääkettä apteekista.

Sellainen reisa siitä jäi että aina kun vain ajttelenkin Stieg Larssonia alkaa peffaa kutittaa.

Vierailija
25/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itki, että pyllyyn sattuu. Kurkkasin, sieltä se tuli ulos...yök! Päiväkodissa niitä sattui olemaan silloin ja "matovaroitus" jo ovella. Sain niitä itsekin ja kyllä on helvetillistä se persreiän kutitus :D vaikka en tod. yleensä kiroile tai puhu näin, mutta nyt on pakko todeta!

Vierailija
26/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko pyllyreiän ympärys aina punaiseksi tai tuleeko koskaan?

-epäilevä elli

Vierailija
27/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset tartunnat vaativat peräaukko-suu-kontaktin, joten hygieniaa, kiitos.

Vierailija
28/36 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen tartuntatapa aikuisella lienee että lapsi, joka on saanut tartunnan päivähoidosta, raapii kutiavaa peräaukkoaan, ja koskee sitten vaikka ovenkahvaan. Munat tartuvat kahvaan, josta seuraava ovenavaaja saa ne omiin käsiinsä. Sitten ei tarvitse kuin syödä vaikka voileipä tai muuta käsin syötävää niin sinnehän ne munat holahtavat suolistoon.

Se ovenkahva voi olla vaikka se vessanovi, jonka suljet tullessasi käsienpesulta. Että aika monta väliporrasta siinä peräaukon ja suun välillä voi olla eikä käsienpesukaan aina pelasta :-)

Vierailija
29/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vermox ilman reseptiä - https://ibright.lv/vermoxfi.htm pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin.

Vierailija
30/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskymppisellä ex-miesystävällä. Tarttui. Biseksuaali. 

Vierailija
31/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vermox ilman reseptiä - https://ibright.lv/vermoxfi.htm pyrvin ei tehoa niin hyvin matoihin koska se vain lamauttaa madot eikä tee mitään toukille ja munille...vermox taas tappaa madot sekä toukat sentakia on vermoxilla helpompi päästä madoista eroon. kihomadoilla ei ole mitään koukkuja tms.lapamadolla kylläkin.

15 vuotta vanha aloitus, tollo.

Vierailija
32/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tulee uudelleen ja uudelleen niikauan kun joku/jotkut ei osaa pestä käsiään ja olla kaivelematra persa ustaan. 

Vierailija
33/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina uimassa kun matoja ilmaantuu.

Vierailija
34/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joku vaan väitti että ne kyllä näkyy. Ei kyllä

Kun käyt kakkosella illalka ja pyyhit. Kyllä on paperi täynnä toukkaa. Tätä se on kun loiset vain lisääntyy. Tartuttavat muutkin.

Vierailija
35/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ilmoita joka ikiseen paikkaan missä ootte vessassa käyneet. Esin. Koulut, seurakunta, sukulaiset  kaupat ,ravintolat ,työpaikat. Hotellit jne  Kaikkialla ihmiset on vaarassa saada tedän pas ka matojanne.

Vierailija
36/36 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tama on totta. Munat tulevat perssiistä suuhun. Joku ei ole pessyt suutaan käsiään persettään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi