Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saisinko haukkua jonkun teistä ihan lyttyyn nyt? Kiitos!

Vierailija
07.11.2011 |

Haluttaisi hirveästi haistattaa paskat ja huutaa päin näköä kaikkea lapsellistuksia, mutta eihän niin oikeasti kenellekään kehtaa tehdä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla!

Ärsytän sinua kertomalla että pakkaan juuri matkalaukkuja -ollaan lähdössä pitkää viikonloppua viettämään.

Vierailija
2/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo olla avuksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtevänsä maanantaina viikonlopun viettoon! Pitää olla oikeasti tyhmä, jos ei tiedä maanantain olevan viikon ensimmäinen päivä! Se on perkele alkuviikkoa! Idiootti!

Vierailija
4/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen äitipuoli, joka ei voi sietää miehen eksän temppuilua ja venkoilua asiassa kuin asiassa.

Lupasin auttaa lasta isänpäiväjärjestelyissä; antaa lahjaan rahaa, auttaa leipomaan, askartelemaan mitä ikinä lapsi haluaa.

Yritän ottaa lapsen kaikessa huomioon ja miettiä asioita hänen kannaltaan. Toivon, että hänellä olisi hyvä olla meillä.

Maksan hänen matkakuluistaan puolet kun reissaamme, koska pidämme matkustamsiesta ja haluamme matkustaa usein. Näin toimien taakka ei muodostu isälle kohtuuttomaksi.

Mietin ja pohdin lahjoja lapselle.

Olen siis kaikkeen nokkani pistävä äitipuoli, joka yrittää ryöstää lapsen tämän oiekalta biologiselta äidiltä, joka on tietysti se ainoa ja oikea, jumalaa seuraava ihminen maan päällä.

Vierailija
5/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen narkomaani, käytin kamaa 12v. Nyt olen eläkkeellä psykiatristen ongelmien takia. Lapsellani on ADHD. Entisellä miehelläni on lähestymiskielto. Lapsi ei ole nähnyt isäänsä 5 vuoteen. Asun vuoka-asunnossa. olen hieman pyöreä mutta pidän urheilusta. olen itsekeskeinen.

Siinä sulle aiheita! Ai niin, lapseni nimi alkaa J-kirjaimella

Vierailija
6/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt vuoden sairastellut koko helvetin ajan... heti kun lapsi meni päiväkotiin ollaan oltu räkätaudeissa.. ja olin viime viikon ke saikussa ja vielä tänään hain saikkua..

Periaatteessa voisin mennä töihin, mutta päässä pyörii...

Antaa tulla vaan!!!!!!!!!!

Vierailija
7/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anti tulla vaan!

Vierailija
8/8 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap! ;-D

On se perkele, että joku voi kuvitella lähtevänsä maanantaina viikonlopun viettoon! Pitää olla oikeasti tyhmä, jos ei tiedä maanantain olevan viikon ensimmäinen päivä! Se on perkele alkuviikkoa! Idiootti!

:-DDD