Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aikuisena sitä kiinnittää huomiota ihan turhiin pikkuasioihin, kun nuorena

Vierailija
07.11.2011 |

osasi keskittyä tärkeimpään? Nyt mieleni täyttyy vaikka siitä, mitä joku on sanonut viikko sitten ja takerrun siihen. Tai mietin miltä jokin asia näyttää muiden mielestä, vaikka ennen en välittänyt yhtään! Esim. mitähän ne muut ajattelee jos lapsilla on x kengät eikä y kenkiä. Raivostuttavaa, siis ketä kiinnostaa??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liity aikuistumiseen, päinvastoinhan sen pitäisi mennä. Päässäsi on jotain "vikaa", itsetunto laskenut jostain syystä.

Vierailija
2/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minunkin käsitykseni mukaan homma menee usein juuri toisin päin, eli aikuisena ei jaksa stressata mitä muut ajattelee. Onko mielialasi nykyään huonompi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen mennyt tuollaiseksi, koska kotona ollessa on liikaa aikaa ajatella ihan turhia asioita. Ja liikaa aikaa olla netissä. ;)

Vierailija
4/4 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energia ei riitä kuin töihin, kotonaoloon ja salilla käymiseen. Ystävien tapaaminen on jäänyt, koska kaikkien lapset ovat sairastelleet paljon koko syksyn :( Nyt olen itse flunssassa ja siksi koneella tähän aikaan.

Huoh tätä syksyä.

Minä ainakin olen mennyt tuollaiseksi, koska kotona ollessa on liikaa aikaa ajatella ihan turhia asioita. Ja liikaa aikaa olla netissä. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi