Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkästä kierrosta kysyttävää...

08.11.2005 |

Haluaisin siis kuulla kokemuksia teiltä, joilla on pitkä (epäsäännöllinen) kierto!

Itselläni tilanne on tällainen:

Meillä esikoinen on vähän yli vuoden ikäinen. Ennen häntä minulla oli pitkä, mutta säännöllinen kierto (36 päivää).

Menkat alkoivat kun esikoinen oli 6kk, vaikka imetin. Imetys loppui kokonaan kun poika oli n. 8kk. Siinä yksi kk meni niin, että poika huoli tissiä vain aamulla ja illalla.

No, alkuun menkat tuli melko säännöllisesti (28-34 päivää) kolmen kk ajan, mutta sitten jäivät pois. Muutama raskaustesti näytti negaa ja nyt viimein menkat alkoi, kp about 90... (enpä enää jaksanut laskea...)

Mutta nämä menkat on todella niukat! Siteeseen ei vielä ole tullut juurikaan mitään (neljäs vuotopäivä)... Väri/" koostumus" on ihan normaali... Vessassa käydessä huomaa, että vuodan...

Eli, onko muilla ollut näin?!? Palautuiko kierto ja vuoto ennalleen vai pitikö hankkia jokin lääkitys? Olen tässä vähän pihalla sen suhteen, että miten pitäisi toimia... Eipä oikein taida tuo pikkukakkosen toiveilu kannattaa...

Toivottavasti joku osaa antaa jonkun vinkin... :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei!

Sain juuri Terolutteja pitkään kiertoon. Näin kierto lyhenee ja säännöllistty. Terolutit ovat keltarauhashormonia ja niitä syödään usein 15-25 kiertopäivinä. Mulla on myös sama tilanne eli toivotaan perheen lisäystä ja keirto päitäisi saada kohdilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla