Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lievästi ylipainoa, miten kävely

Vierailija
06.11.2011 |

tehoaisi kunnon kohotukseen ja ehkä vähän laihtumiseenkin? Tarkoitan erittäin reipasta kävelyä, noin 40 min joka päivä. Juokseminen on pois suljettu jalkavian vuoksi, ainakin tällä hetkellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti! Ja kokeile sitten uusia lajeja, jos kyllästyt tai kun tunnet tarvitsevasi lisää rasitusta. Suosittelen kuntosaliharjoittelua, siis painoharjoittelua. Lisää lihasta! Se nostaa aineenvaihdunnankin vilkkaammaksi.

Vierailija
2/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt laihtunut 6kg pelkästään reippaalla lenkkeilyllä väh. 1h päivä, ainakin viitenä päivänä viikossa. Sekä katsomalla vähän mitä suuhuni laitan, periaatteessa syön kaikkea mutta vähemmän. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo tänään, kun tuntuu että lievän ylipainon kanssa on hiipinyt elämään myös lievää alavireisyyttä...liekö yhdistelmä työttömyys, marraskuu, makeanhimo, valonpuute tämän tunteen takana...nyt pitää taistella tätä alakuloa vastaan!Tsemppiä kaikille samojen asioiden kanssa kamppaileville! AP

Vierailija
4/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile uintia,vaikka tunti päivässä.Mittaa itsesi mittanauhalla-ja hups!Kuukaudessa olet mennyt kasaan aivan mielettömästi =))

Vierailija
5/5 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse keväällä kävelin/sauvakävelin erimittaisia lenkkejä 3-6 kertaa viikossa ja nutrasin ja pudotin painoa 16 kg:a! Toki laitoin ruokavalioni uusiksi. kaikkea syön, kohtuudella. Karkkipäivän pidän, jolloin herkuttelen. Vielä voisin tiputtaa n. 3-5 kg:a, jos jaksan. Olo on jo nyt niin mahtava, että tämäkin riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi