Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottaa kun mies on niin kärisimätön ja äkkipikainen

Vierailija
28.10.2011 |

Nyt taas hänen ollessa enemmän väsynyt/stressaantunut työasioista niin kauhean äkkikiukkunen. Esim eilen kysyi minulta että milloinka pitäisi talvilomat ja ehdotteli kahta eri viikkoa. Sanoin että niin en tiedä kumpi voisi olla parempi, ihan kumpi vaan kun ei ole mitään suunnitelmia meillä nyt ja minähän olen kotona. Mies tuijotteli kalenteria: "jaa... NOH, eh tiedä. Ihan sama. SAATANA. Otan sitten mieluummin lomat vaikka rahana, ei sitten!". Lapset katsoivat vieressä ihan hermostumista.

:( Onko muilla tuollaista? Mä en voi sietää moista, tulee mieleen joku baaritappelija amisteini tollasesta äkkihermoilusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taas hänen ollessa enemmän väsynyt/stressaantunut työasioista niin kauhean äkkikiukkunen. Esim eilen kysyi minulta että milloinka pitäisi talvilomat ja ehdotteli kahta eri viikkoa. Sanoin että niin en tiedä kumpi voisi olla parempi, ihan kumpi vaan kun ei ole mitään suunnitelmia meillä nyt ja minähän olen kotona. Mies tuijotteli kalenteria: "jaa... NOH, eh tiedä. Ihan sama. SAATANA. Otan sitten mieluummin lomat vaikka rahana, ei sitten!". Lapset katsoivat vieressä ihan hermostumista.

:( Onko muilla tuollaista? Mä en voi sietää moista, tulee mieleen joku baaritappelija amisteini tollasesta äkkihermoilusta.

mutta olen käskenyt lopettaa sen saman tien.

Vierailija
2/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin käskin, ja kyllä mies tajusikin. Valitteli mulle myöhemmin että niin väsyttää, hermot kireällä, ei meinaa jaksaa. Mutta on kyllä luonteeltaan äkkipikainen ja turhista suuttuva. Toisaalta sitten taas tosi pehmeäkin puoli, iltasella halaili kovasti lasten kanssa. Silti mietin, ettei tuollainen ole hyvää esimerkkiä lapsille ja kaikenkaikkiaan ainakn minusa rankkaa ja ahdistavaa käytöstä aikuiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna aamuisin pari b-vitamiinia. anna päivittäin reilusti kalaöljyä tai E-EPAA. vähennä sitten annosta säännölliseen pakkauksen mukaiseen annostukseen. anna myös magnesiumia, joka on hyväksi hermostolle ja sydämelle, ja auttaa jaksamaan.

kolmen viikon päästä ihan eri kille!

jos ei auta, niin anna iltaisin Tryptotabs vielä

Vierailija
4/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta et niin tehnyt. Kiukuttelu on tietysti typerää mutta stressaantuneena haluaa että joku tekisi myös päätöksiä.

Vierailija
5/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ymmärrän kyllä että joitakin ihmisiä ärsyttää se, jos toinen vastaa johonkin että ihan sama (vaikka siis asia olisikin ihan sama). Monien korvaan se kuullostaa siltä että joko et välitä tai sitten et halua ottaa vastuuta, vaikka näin ei olisikaan. Eli vastaa ensi kerralla esim. "minulla ei ole mitään kummallakaan viikolla, otetaanko vaikka se ensimmäinen".

Vierailija
6/6 |
28.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveyskaupan tuotteilla ja homeopaattisesti. Aina kun näen et paineet tulee kauppamaailmasta meitin kotiin annan heti nux vomicaa (en kerro missä potenssissa enkä määrää) ja muita terveyskaupan tuotteita kuten B-ryhmän vitamiineja sekä...!

Hyvin pärjätään ilman lääketehtaiden synteettisiätuotoksia:)))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme