Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian on "normaalia" harrastaa seksiä?

Vierailija
06.11.2011 |

siis tilanteessa, jossa kiinnostus on molemminpuolista, eikä kumpikaan hae yhden illan suhdetta.

Minulla on ollut vain yksi mies, siksi kyselen :-). Uteliaisuuttani vain.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kumpikin haki jos nyt ei loppuelämän kumppania, niin vakavampaa suhdetta. Siis olimme sopineet jo seuraavat treffit, mutta se ilta päättyikin aamulla sit seksiin. Sen jälkeen olemme olleet yhdessä, hiukan yli 20v. Mutta sitä ennen se vaihteli, jotkut tunsin useita kuukausia, joskus viikkoja. kai kun siltä tuntuu.

Vierailija
2/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastetaan seksiä, poikkeuksena on tietenkin lestadiolaiset tai muut hippi porukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun hyvältä tuntuu ja luotat mieheen.

Joskus olen mennyt saman tien, joskus taas en ollenkaan, kun on ollut epäilyksiä miehen suhteen.

Vierailija
4/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tavannut erään miehen, joka vetää minua puoleensa kuin magneetti. En vain tiedä, kuinka pitää "käyttäytyä" tulevilla ensitreffeillä, koska minulla on siis takana vain yksi pitkä suhde.

ap

Vierailija
5/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskemalla housusi sen edessä ja kerrot miten olet märkä, sanot että pitää vaihtaa housut kun ihan litimärkänä kun haluttaa sitä miestä niin kovasti, kysyt että haluuko se sua vai olla vain kaveri, kyllä se siitä ja ota siltä suihin ehdottomasti loppuun asti ekana niin kestää sitten kauemmin, teetkö nyt niin?

Vierailija
6/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskemalla housusi sen edessä ja kerrot miten olet märkä, sanot että pitää vaihtaa housut kun ihan litimärkänä kun haluttaa sitä miestä niin kovasti, kysyt että haluuko se sua vai olla vain kaveri, kyllä se siitä ja ota siltä suihin ehdottomasti loppuun asti ekana niin kestää sitten kauemmin, teetkö nyt niin?

Vierailija
7/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt tietenkään tarvitse väkisin yrittää, ja riippuu siitä, minkä verran olette tunteneet ennen ensitreffejä. Mutta jos olette tuttuja jo ennestään tai esim. jutelleet ja viestitelleet tiiviisti useamman viikon (nettideittitapauksessa) niin kyllä on ihan normaalia mennä tapaamiselta toisen kotiin (jos on tavattu julkisella paikalla) ja jos siltä tuntuu niin sänkyyn asti. Itse olen aina tiennyt tarkasti, kenet haluan ja kenet en, ja olen aina saanut seksiä ensitapaamisella.

Vierailija
8/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut tasan yhden miehen kanssa, ensimmäisen seurustelukumppanini kanssa ja olemme nyt naimisissa. Mulla meni kaksi viikkoa, ennen kuin edes "annoin" suudella ja taisi mennä kuukausi, ennen kuin suuteli SUULLE!

Meni monta kuukautta ennen kuin mentiin pidemmälle.

Jos joskus joutuisin tilanteeseen, jossa pitäisi taas alkaa seurustella jonkun kanssa, en ikinä ikinä ikinä pystyisi menemään ENSIMMÄISENÄ iltana sänkyyn. Voi luoja!

Vierailija
9/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sen enempää tiedä mutta sanoisin itse että ei ekana iltana ehkä...Itse kyllä nyk. aviomiehen kanssa aika nopeasti, mutta meillä oli pitkä tuttavuus takana joka vaihtui seurusteluksi. Tunsimme siis toisemme jo valmiiksi. Ehkä voisitte ensin tutustua, keskustella...Uuden tuttavuuden kanssa sitä riittää. Ja kannattaisi ehkä kysyä haluaako mieskin jotain vähän pysyvämpää että minkälaisia ajatuksia sitä on.

Mun mielestä aikuisena voi olla vähän järkevämpi ja avoimempi aikeiden kanssa, pentuna tulee mentyä enempi fiilispohjalta eikä uskalla kysellä samalla tavalla uudelta tuttavuudelta asioita.

Vierailija
10/20 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tähän ketjuun vastataan näin vähän?

ap

Vierailija
11/20 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole mikään siveyden sipuli itsekään, ennen nykyistä aviomiestäni minulla oli ollut yli kymmenen kumppania. Yhdenkään kanssa en kuitenkaan mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä. Nykyisen mieheni kanssa harrastimme seksiä kuukauden kuluttua ensitreffeistä, ja se oli mielestäni vähän turhan varhain.

Olen myös samaa mieltä siitä, että miehet menettävät herkästi mielenkiinnon, jos nainen antaa "liian" helposti. Joku metsästysvietti tms. Jos seksiä on harrastettu eikä syvemmät tunteet vielä syttyneet, tulee helposti sellainen "noh, mitäs nyt" -olo ja lähtee herkästi etsimään seuraavaa.

Vierailija
12/20 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että jos mies on kovin kaksinaismoralisti ja kiinnostus lopahtaa seksiin, niin hän ei kelpaa minulle. Saan siis paremmin selville olennaisen menemällä heti sänkyyn.

Tämä ei tosin ole mikään tavoite, minusta asiat menevät niin kuin ne menevät. Toisaalta suhde vaatii fyysistäkin vetovoimaa, joten minusta tuskin olisi suhteeseen jossa kumpikin pysyy viileänä. Pitää haluta hulluna.

Olen mennyt sänkyyn ekan vakavan suhteen kanssa 3kk jälkeen (en ollut neitsyt), ihan koska siltä tuntui. Tokassa pitkässä suhteessa oli aika heavy-pettingit heti ekana iltana ja seksiäseksiä tokana. Kolmannessa puhuttiin puhelimessa viikkotolkulla, ja tilanne vaati odottelua muutenkin - ei suhteen laadun takia, vaan olosuhteiden.

Njaa, jos tästä nyt tekisi pika-analyysin, sanoisin, että siinä vaiheessa menen sänkyyn, kun tiedän että olemme molemmat samalla mielellä liikenteessä. Go with the flow, ei tämä ole rakettitiedettä.

Vierailija
13/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis vain yksi pitkä suhde takana, ja silloin menimme sänkyyn 2 viikon jälkeen. Mutta - se fyysinen vetovoima ei ollut samalla tasolla kuin se tässä uudessä tuttavuudessa on, silloin pystyin hillitsemään itseni. Mutta sitten pitää muistaa, että olen oikeastaan kamalan kokematon näissä asioissa. Pelottaa vietävästi.

ap

Vierailija
14/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää mielipiteitä, mikä on normaalia käytöstä.

Vierailija
15/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei saa painostaa ja olla liian tyrkky, mutta tunnustele ihmeessä ja jos kumppani lähtee mukaan , niin miksi pitäisi jonkun säännön mukaan odotella? Ehkä olen yksinkertainen, mutta jos kaksi aikuista ihmistä haluaa toisiaan, niin en näe syytä odotella.

M38

Vierailija
16/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei kannata tehdä, mikä pelottaa. Menet sänkyyn sitten, kun se tuntuu turvalliselta ja hvyältä. Eikös tämä opeteta jo 14-vuotiaille nykyään?

Olen itse jo 50 täyttänyt ja niin monen kanssa ollut, että uskallan vuoteeseen usein jo ensimmäisenä iltana - tiedän, mitä on odottetavissa ja mitä ei ja osaan valita oikein. Mutta ei kannata tehdä niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon ;)

Vierailija
17/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan kuunnella itseäni. Kyselen vain yleistä mielipidettä. Koska itse käyn niin kuumana - mokaanko kaiken (mahdollisen tulevaisuuden), jos olen liian aktiivinen. Olen niin vanha ja siveä...

ap

Vierailija
18/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osa miehistä menettää mielenkiintonsa ja pitävät naista liian helppona jos tämä suostuu ekana iltana sänkyyn. Ja tietävät siis itsekin olevansa kaksinaismoralistisia (kun itsekin tuossa tapauksessa panevat jo ekana iltana). Ja kyllä minustakin on parempi odottaa vaikkapa kaksi kuukautta, onhan siinä nyt enemmän ja pitempään jännitettä ilmassa jos ei jo ekalla tapaamisella harrasta seksiä.

Vierailija
19/20 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä osa miehistä menettää mielenkiintonsa ja pitävät naista liian helppona jos tämä suostuu ekana iltana sänkyyn.

vai onko vieläkin näin?

Vierailija
20/20 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla olis noin ahtaat käsitykset siitä, miten nainen "saa" käyttäytyä. Kuitenkin jos on kyse aikuisista ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän