Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kantaa puhelinta jatkuvasti mukanaan..

Vierailija
06.11.2011 |

täällä ollessaan jopa vessassa mukana. jatkuvasti hänen mukanaan, jos kosken sinkoaa heti ottamaan pois. asuu opiskelun takia toisella paikkakunnalla. itse en edes pääse puhelimeen kun siinä on sellainen piirtokoodi juttu. nyt en voi kun miettiä mitä hän siellä salailee. pahinta epäilen. itse väittää että ei ole mitään ja saat toki katsoa viestit, mutta jos sanon että näytä niin näyttää omasta kädestä ja vain mun lähettämiä että ei muut kuulemma lähetä.

mä olen sitä mieltä että jos siellä ei mitään ole niin miksi sitä mukanaan kantaa?? pari kertaa aiemmin vuosia sitten jäi kiinni tekstailusta muiden kanssa. olemme siis olleet yhdessä jo 7vuotta. kyllä kaivelee mun mieltä tää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ei olisikaan tuota historiaa.

Vierailija
2/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuosta syytä loukkaantua, vaikka muuten olenkin sitä mieltä että toisen puhelimeen ei ole tarvetta mennä käpälöimään. Mutta jos mies on aikaisemminkin jäänyt viestittelystä kiinni toisille naisille, niin vaikka hän ei nyt tekisikään sitä samaa, niin hänen pitäisi ymmärtää että hänen nykyinen toimintansa on sinua loukkaavaa.

Eli joko mies on itsekäs tai sitten hänellä on oikeasti jotain salattavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se oli äänettömällä koko ajan. Petin. Jäin kiini.

Vierailija
4/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi se oli äänettömällä koko ajan. Petin. Jäin kiini.

Nykyään puhelin on aina miehen ulottuvilla ja äänellisellä, lisäksi pääsee mun sähköpostiin ja facebookiin. Ei kävisi mielessäkään se, että historian valossa alkaisin samalla tavalla käyttäytymään kuin silloin, kun mulla oli salattavaa. Nyt ei ole.

Vierailija
5/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi lukea saapuneet viestit ja vaikka vastata puhelimeen.

Ennen ei ollut niin! Minulla oli kaikenlaista tekstiviesti sutinaa ja nukuinkin känny kädessä.

Vierailija
6/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin kertoi, että kyllähän se oli ilmiselvää, mutta ei vain halunnut uskoa, ennen kuin se toinen nainen otti yhteyttä ja kertoi tilanteesta. Hän luetteloi heti vihjeitä, mistä tietää varmasti, että mies pettää ja tärkeimmät olivat

- kännykkä on mukana vessassa ja kaikkialla, myös suihkussa

- se on äänettömällä

- syöksyy heti sen kimppuun, jos itse lähestyt sitä

- ei anna katsoa sitä

- puhuu "työpuheluja" etkä saa kuulla niitä

- viettää paljon aikaa vessassa

Miehelläsi on suhde. Kenelläkään ei ole tarve salata mitään, jos ei ole salattavaa.

Kun miehesi seuraavan kerran menee suihkuun, hae kännykkä käteesi ja avaa keskustelu sanomalla, että tiedät kaiken. Ole rauhallinen äläkä kuuntele hänen syytöksiään vaan toista vain, että tiedät kaiken. Veikkaan, että mies paljastaa kaiken hetkessä ja hämmentyy kyllä kovasti, kun myöhemmin kerrot, ettet edes avannut hänen kännykkäänsä... Syyllisten on vaikea tajuta oman käytöksensä epäilyttävyyttä.

Vierailija
7/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en tosiaan pääse sinne puhelimeen käsiksi. en tiedä sitä kuvaa mikä pitää piirrellä siihen.. tätä mä olen niin pelännyt ja ajatellut. ihan sama mitä mä hänelle sanon kieltää ja väittää että kuvittelen. ei mun auta kun soittaa hänelle (on siis toisella paikkakunnalla) ja ilmoittaa että ei enää. en mä pysty epäilyssä koko elämääni viettämään.. näin tämä näyttää aina menevän. kiitos vastuksistanne! ap

Vierailija
8/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ihan sama juttu.. ja kokemusta on aimminkin..

Noi on niin varmoja merkkejä.

Mä olen tässä kuukausitolkulla yrittänyt saada tota kusipäätä muuttamaan pois.. Ei muuta ei..

Vierailija
9/9 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli sivusuhde.

Nykyään ei ole suhteita, mutta puhelin on kyllä äänettömällä. En vastaile puheluihin, kun kaikenmaailman puhmyyjät soittelee. Mut jos joku tuttu soittanu, niin soitan takas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi