Sain tieteen kuvalehden älykkyystestistä vain 121!!!
Oon siis imbesilli, 121!!!!!!!!!!!!!!!! Mitä muut olette saaneet tästä tai muista testeistä?
Kommentit (11)
Jos kaikki saavat heittämällä yli satasen tuloksia, ei voi kovin luotettava testi olla.
Tulkaa tunnustamaan, jos saitte alle sata tai siinä lähellä.
130 sain. Taitaa olla mainoskikka, ihmiset tilaa sitten mielellään lehden joka on kertonut heille heidän olevan huippuälykäs.
Olen kokeillut kaikenlaisia älykkyystestejä ja tulos on aina ollut joko 124 tai 126.
Moni kuvittelee olevansa huippuälykäs eli 150-170.
Mutta kannattaa muistaa, että kehitysvammaisuuden raja on 80 pistettä, joten 120 on ihan normaali. :)
Vai olitko ap koulussa se, joka keksi omia matemaattisia kaavoja ja laski lauantaisin yhtälöitä iltapuhteiksi? Ajattelen, että oikeasti poikkeuksellinen äly olisi ilmennyt jotenkin noin jo lapsena.
miten hyvin osaat vastata siinä kysyttyihin kysymyksiin.Älykkyys on myös paljon muuta, myös sellaisia asioita joita ei voi mitata. Itse olen ns. lahjakas taiteellisesti ja se ilmeni jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Ap
miten hyvin osaat vastata siinä kysyttyihin kysymyksiin.Älykkyys on myös paljon muuta, myös sellaisia asioita joita ei voi mitata. Itse olen ns. lahjakas taiteellisesti ja se ilmeni jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Ap
Taisit suuttua. Varmaan moni, joka on ollut matematiikassa ja loogisessa päättelyssä huono ajattelee, että ainakin olen taiteellinen.
Luulen, että on olemassa ihan hyviä taiteilijoita, joiden älykkyysosamäärä on vain 120 pistettä. Minusta tuntuu, että monille on kova pala myöntää olevansa jossain keskiverto.
Henkinen älykkyys on aivan jotain muuta kuin maallinen älykkyys.
Maallinen älykkyys on on toisten apinointia mutta henkinen älykkyys on osaksi sitä ettei apinoi eikä toista mitä joku muu on sanonut, oli tuo muu kuka hyvänsä.
Henkinen älykkyys alkaa itsetuntemuksesta.
Henkinen älykkyys on aivan jotain muuta kuin maallinen älykkyys. Maallinen älykkyys on on toisten apinointia mutta henkinen älykkyys on osaksi sitä ettei apinoi eikä toista mitä joku muu on sanonut, oli tuo muu kuka hyvänsä. Henkinen älykkyys alkaa itsetuntemuksesta.
Tieteen Kuvalehden testissä nyt ei testatakaan henkistä älykkyyttä.
Sitä ei meidän länsimaisessa kulttuurissa juurikaan arvosteta. Ehkä siksi, että haluamme mitata kaikkea ja henkistä älyä ei voi mitata.
Äärettömän viisas ihminen voi kokea olevansa henkisesti korkealla tasolla. Samoin joku, joka on tyhmä kuin saapas.
mää olen niin tyhmä, että mulla se testi jäi kiertämään kehää siinä numerosarjojen muistelossa, enkä saanut loppuun.