Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko näillä asioilla yhteys??

Vierailija
05.11.2011 |

Olen syönyt peräkkäin 3 ab kuuria, ja emättimen limakalvot rutikuivat. Nyt myös peräaukko kipeytynyt, ja peräpukamat myös. Onko takapuolella siis myös limakalvoa joka voi pahasti ärtyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika yleinen antibioottikuurin aiheuttama riesa.

Vierailija
2/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista Canesten Combi, missä on emätinpuikot ja voide. Sitä voidetta voit laittaa peräaukon seutuun ja koko alapäähän. Jos ei auta, mene lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on eka hiivatulehdus, käy lääkärissä, mutta muuten hiivalääkettä vain.

Puikkoa ja voidetta. Jos et saa hiivaa kuriin yhdellä kuurilla, niin kahdella. Ennaltaehkäisyksi vielä annos voidetta esim yhdynnän jälkeen, kunnes taas on bakteerit tasapainossa.

Minulla meni yli puoli vuotta antibioottikuureista, ennenkuin ei meinannut tulla hiivatulehdusta jokaisesen yhdynnän jälkeen. Opin käyttämään voidetta ennaltaehkäisyksi. Nyt en enää tarvitse voidettakaan, kun tasapaino on taas saavutettu.

Vierailija
4/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös peräpuolella. Mulla lääkkeet peräpukamiin,kuuri just mutta ei oikein auta. AP

Vierailija
5/7 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kyllä auttaa muuten tulehtuneeseen tilanteeseen ja siinä on puuduttavaa ainetta. Kokeile nyt sitä Canestenia välillä. Kysy apteekista voitko käyttää limakalvopuudutetta esim Xylocain-geeliä (en tiedä saako sitä reseptivapaasti) yhdessä canestenin kanssa.

Vierailija
6/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapseleita, joilla hoidetaan hiiva tuosta noin vaan. En ole joutunut vielä käyttämään, mut ajattelin seuraavan kerran hiivan saapuessa kokeilla, eli en tiedä miten tehokkaita ovat oikeasti. Ne ei myöskään erittele mistä ne sitä hiivaa hoitaa, joten auttaa sekä etu- että takapuolen hiivoihin ja muuallekin, jos niitä sieltä löytyy.

Vierailija
7/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain ko. vaivaan gyneltä rohtoja...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi