Wt:ksi kutsujan profiilista lisätietoa
Täällä liikuskelee henkilö(itä), joka kutsuu kaikkea wt:ksi. Viimeisin tieto hänestä on se, että tällä naisella on herkkä ja varmasti myös hilseilevä iho, sillä hän vihaa kaikkia hajustettuja pesuaineita. Erityisesti hän inhoaa TUOKSUVAA huuhteluainetta.
En tiennyt, että hilseilevä ja kutiseva allergiaiho on yläluokkaisten ongelma. Luulin, että paremminkin kaljaa kittaavien keliakia-potilaiden.
Kommentit (7)
Minä inhoan hajustettuja aineita, koska ne haisevat pahalle.
Niin minäkin. Mikään ei ole vastenmielisempi kuin lasten kaverit, jotka tulevat meille leikkimään huuhteluaineella kyllästetyissä vaatteissaan. Koko koti lemuaa sen jälkeen huuhteluaineelle, pitää tuulettaa loppuilta.
raikkaalle tuoksuvat vaatteet ovat yksi ihanimmista asioista. Inhottaa hajusteettomat pesuaineet. Esimerkiksi vauvanvaatteet kun joutuu niillä pesemään, niin ne tuoksuvat vain märälle.
Töissä, missä tapaan paljon lapsia, niin kyllä ne huuhteluaineelta (esim. joku vanilja, hei yäk) lemuavat lapset ovat vähän rahvaampaa väestönosaa.
raikkaalle tuoksuvat vaatteet ovat yksi ihanimmista asioista. Inhottaa hajusteettomat pesuaineet. Esimerkiksi vauvanvaatteet kun joutuu niillä pesemään, niin ne tuoksuvat vain märälle.
Raikkaalle tuoksuu vain ulkona kuivatettu pyykki tuulessa liehuessaan. Huuhteluaineet tuoksuvat tunkkaiselta ja yliparfymoidulta ja kun niitä pyykkejä ripustaa, ne ovat aivan luonnottoman pehmeitä ja kummallisia. Vaikka annostelisi kuinka säästeliäästi. Ja ne exotic dream ym vastaavat on ne kaikkein pahimmat. Ei kiitos.
Muuten, pahin mahdollinen yhdistelmä on vauvan huuhteluainevaatteiden päällekäyvä aromi ja kakka vaipassa.
Olen myös sitä mieltä, että hajustetut huuhteluaineet ovat jotain aivan ihanaa. Niillä saadaan koko koti raikkaaksi.
Kaikilla hajusteallergisilla tutuilla haisee kotona vain paska. Vaikka tietty he itse pitävät kotiaan raikkaan "hajuttomana".
Hajusteet ovat samaa kuin keinomakeutetut juomat, joita nuo myös suosivat.
Minä inhoan hajustettuja aineita, koska ne haisevat pahalle.