raskaana, keskenmeno, mitä???
Minulla alkoi kuukautiset(?) viisi päivää ennenkuin niiden piti alkaa.
Syön e-pillereitä, ja nyt tätäkin tapausta kahdella edellisellä kerralla kuukautiset ovat alkaneet pari päivää ennenkuin niiden olisi pitänyt alkaa, ja kestäneet normaalia vähemmän aikaa (normaalisti n. 6 päivää ja nyt 3-4 päivää).
Ennen näitä kertoja kuitenkin kuukautiset ovat tulleet aivan säännöllisesti ja ajallaan.
Eiliseen päivään asti vuoto oli rusehtavaa ja vähäistä (kestänyt 3 päivää), eikä tänään enää ollut vuotoa tullut ollenkaan.
Tänään sitten kuitenkin olimme mieheni kanssa yhdynnässä, jonka jälkeen alkoi tulla ihan kirkasta veristä vuotoa ihmeellisen paljon (ja tällaista ei minulle siis ennen ole käynyt).
Eilis illasta lähtien minulla on ollut kovaa päänsärkyä, mikä on minulla todella harvinaista. Eilen illalla myös alamahaani vihloi pariin otteeseen kovasti, ja hetki sitten kun kävin lenkillä, tuli minulle todella huono olo ja oksetti.
Pillereitä en ole unohtanut ottaa kertaakaan, mutta pillereiden taukoviikolla olen ollut mieheni kanssa pariin kertaan yhdynnässä ilman minkäänlaista suojaa.
Tänään olisi kuitenkin ollut se päivä, jolloin kuukautisten olisi pitänyt oikeasti alkaa - jos ne olisivat tulleet ajallaan.
Pakko kysellä, jotta saisin edes jonkinlaista mielenrauhaa, vieläpä kun ei vielä huomennakaan ole mahdollisuutta päästä apteekkin ostamaan raskaustestiä.
Mitä mieltä siis olette? Voisiko olla mahdollista että olisin/olisin ollut raskaana ja nyt olisin saanut keskenmenon tms..? Kysykää jos jotain jäi epäselväksi. Asiallisista vastauksista kiitän.
Kommentit (2)
Saisikohan keneltäkään lisää mielipiteitä ja vastauksia...
Pillereiden taukoviikolla voi olla ihan normaalisti "ilman ehkäisyä" yhdynnässä. Se ehkäisy on ne pillerit.
Mutta ei kyllä kuulosta normaalilta. Ei ne pilleritkään 100 % varmoja ole.