Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut ja rakastunut ja varattu :(

Vierailija
05.11.2011 |

ja tekisi mieli kertoa tämä asia vastapuolella, sydän oikein pakahtuu. Olen nyt muutaman kuukauden taistellut tätä vastaan ja tämä on ihanan kamalaa :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada eikä joka tunteelle tarvitse antaa tilaa. Nyt vain yrität vältellä tätä ihastuksen kohdetta mahdollisimman paljon. Kyllä se ohi menee ajan kanssa.

Vierailija
2/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen ihastus meni ohi jo parissa kuukaudessa, toisessa meni pari vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nauti myös tunteesta. Se on sykähdyttävä tunne. Yritä siirtää tunteet omaan kumppaniisi.

Rakkauden huumat tulevat ja menevät. Ota vaikka siltä kannalta, että saatat nyt vaikka vähän laihtua. Mulle käy aina sillä tavalla kun johonkuhun ihastun.

Terveisin,

toinen varattu (Ja onnellinen siitä!)

Vierailija
4/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toinen ihastus meni ohi jo parissa kuukaudessa, toisessa meni pari vuotta.

Ja näen häntä kerran viikossa väkisin yhteisen harrastuksen merkeissä, jota en voi lopettaa. Tekisi mieli kertoa koko juttu, josko hän ei tunne mitää niin se nopeuttaisi koko asian loppumista. Jotenkin pitäisi saada avautua tästä juuri hänelle.

Vierailija
5/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä hymyilyttää. Lähetelen jo 50 ja itsellä näitä ihastuksia on ollut. Nykyisin vähän miedompia, mutta aina vaan aika ihania.

Tuollaista se oli joskus silloin parikymmentä vuotta sitten, 30-vuotiaana. Niin oli jyskyttävä ikävä ja kaipuu, että hyvä kun housuissaan pysyi. Päivät meni haaveillessa ja siivillä.

Kuten muutkin on sanoneet, unohda koko juttu. Ala nyt vaikka katsomaan mikä siinä kaverissa mättää. Tässäkin prinssi Urheassa on jotain vikaa, kunhan nyt maltat vähän syvällisemmin tutkiskella minkä rakkauden huumalta ennätät.

Vierailija
6/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et koe pystyväsi luottamaan itseesi tässä asiassa, niin lopeta harrastus. Parisuhteen hyvinvointi ajaa tärkeänkin harrastuksen ohi. Jos kunnioitat itseäsi ja miestäsi, teet kaiken voitavasi ettet anna ihastukselle enempää tilaa.

Vierailija
7/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi, kun ei muka tahto riitä. Höpöhöpö..

Vierailija
8/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kyllä sitä tahtoa löytyy, kun on halua. Mutta nyt taitaa halu viedä toiseen suuntaan.

AP, ei tämä "romanssisi" ole mitenkään ihmeellinen tai uusi asia maapallon päällä. Varmaan sun miehelläkin on tällaisia ihastumisia. Kysäisepäs, vaikka miehet eivät yleensä niitä tunnusta. Me ihmiset ollaan sellaisia, ihastutaan milloin mihinkin tai kehenkin.

Vierailija
9/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Kyllä sitä tahtoa löytyy, kun on halua. Mutta nyt taitaa halu viedä toiseen suuntaan.

AP, ei tämä "romanssisi" ole mitenkään ihmeellinen tai uusi asia maapallon päällä. Varmaan sun miehelläkin on tällaisia ihastumisia. Kysäisepäs, vaikka miehet eivät yleensä niitä tunnusta. Me ihmiset ollaan sellaisia, ihastutaan milloin mihinkin tai kehenkin.

Olen tällä tavalla ihastunut kerran elämässäni ja ikää on 40 vuotta, joten ei ihan tavallista omalla kohdallani.

Vierailija
10/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli keskity vain omaan suhteeseesi ja sen ylläpitoon.

Vierailija
11/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä tavalla ihastunut kerran elämässäni ja ikää on 40 vuotta, joten ei ihan tavallista omalla kohdallani.

Kun tuntuu, että elämä alkaa olla kohta tässä ja loppumatka on alamäkeen laskettelua. Nyt on viimeiset hetket vielä rempaista ja TUNTEA. Elämä on sittenkin erilainen kuin vielä vuosi sitten näytti, uusi rakkaus, uusi elämä. Kaikki on ihanaa, niin kaunista ja ihanaa.

Kriisi iskee jokaiseen jollain tapaa.

Vierailija
12/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntuu, että elämä alkaa olla kohta tässä ja loppumatka on alamäkeen laskettelua. Nyt on viimeiset hetket vielä rempaista ja TUNTEA. Elämä on sittenkin erilainen kuin vielä vuosi sitten näytti, uusi rakkaus, uusi elämä. Kaikki on ihanaa, niin kaunista ja ihanaa.

Kriisi iskee jokaiseen jollain tapaa.

Oma suhde on ihan toimiva ja hyvä, enemmänkin sellainen kaverillinen nykyään. Keskittymiskyky lähenee nollaa tällä hetkellä, huoh.

Vierailija
13/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tuntee kehdosta hautaa syviä tunteita. Kyky tuntea vetovoimaa loppuu sitten kun kuolee. Siihen asti ihminen on altis ihastumaan, vaikkakin olisi sitoutunut muualle.

Vierailija
14/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastuin todella pahasti, mies oli vapaa ja minä varattu. Miehenkin tunteet mua kohtaan oli vahvat ja niinhän siinä kävi, että jonkunlaisen suhteen saimme kehitettyä. Kuitenkin tulin siihen lopputulokseen, että en voi hajottaa perhettäni. En voinut tehdä sitä miehelleni ja lapsilleni.

Todella vaikeaa oli lopettaa tätä suhdetta ja syyllisyys on ihan joka hetki läsnä. Syyllisyys sekä siitä, että petin oman mieheni että syyllisyys tämän toisen miehen puolesta, kun annoin hänelle ns. turhaa toivoa.

Eli suosittelen unohtamaan koko jutun. Tai sitten valmistaudut kantamaan seuraukset.

Vierailija
15/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuisi se väistämätön ihastuminen ja perheen hajoaminen siihen, kun toinen mies tajuaisi pysyä kaukana toisen naisesta.

Millaisia miehiä teillä oikein on hiirinä?

Vierailija
16/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuossa AP juurikin sanonut, että meinaa lähennellä tuota miestä eli nainen lähentelee miestä, tajusitko? Pitäisikö nyt naisen mennä lyömään tätä AP:ta turpiin vai mitä sekoilet?

Vierailija
17/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuisi se väistämätön ihastuminen ja perheen hajoaminen siihen, kun toinen mies tajuaisi pysyä kaukana toisen naisesta.

Ihan itse lähentelin tätä toista miestä. Ja luuletko, että se mun mies tästä jotain tietää?

15

Vierailija
18/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneitä, fiksuja ja hyvin käyttäytyviä, joiden päässä liikkuu muutakin kuin nestettä ja joiden ei tarvitse turvautua turpaan vetämiseen joka välissä.

Vierailija
19/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistyneitä, fiksuja ja hyvin käyttäytyviä, joiden päässä liikkuu muutakin kuin nestettä ja joiden ei tarvitse turvautua turpaan vetämiseen joka välissä.

Etenkään siinä tapauksessa, että nainen iskee miestä kuten AP:n tapauksessa :) Olisi aika ihmeellistä jos nainen iskee miestä ja naisen oma mies tulisi ja vetäisi iskettävää miestä nyrkillä naamaan. Harvemmin myöskään naisen mies tietää, että nainen on iskemässä jotain vierasta miestä. Ei tuolla oikein leikannut muutenkaan tulla hiiri-keskustelijalla :)

Vierailija
20/24 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen paikka on kotona.

Nainen ei kykene hillitsemään eläimellisiä tunteitaan. Tässäkin ja lukemattomissa muissa ketjuissa on tullut tämä ilmi. On toki naisia, jotka osaavat hillitä itsensä eivätkä heittäydy eläimellisten tunteidensa viemäksi.

Miksi nainen käy töissä, jos ei kykene hillitsemään tunteitaan muita miehiä kohtaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme