Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestäsi loukkaavaa, jos miehesi ehdottaa sinulle alapään ajelua karvattomaksi?

Vierailija
05.11.2011 |

Eikö se ole sinun ja vain sinun päätettävissä oleva asia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet koskaan itse kommentoinut miehen kampausta, ajamatonta partaa yms, niin turhaan hermostut, jos mies alkaa tekemään samaa.

Vierailija
22/26 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se mies selkeästi ilmaisee, että sun kanssa olis paljon kivempi panna ja suusekstailla kun ajaisit pehkosi pois? Siis ihan ilmaisisi, että voipi olla kiinnostus seksiin pienempi jos karvat ei lähde!

Mitä sitten miettisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla aina välillä tulee hieman kasvatettua karvaa niin mies on monesti pyytänyt ajelee ne pois. Ja itsekin tykkään enemmän olla kokonaan ilman.

Vierailija
24/26 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan tajuaa, että ehdotus voidaan myös tyrmätä. Varsinaisesta vaatimisesta voisikin loukkaantua.

Vierailija
25/26 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole ajatellut kun olen ollut posliini koko yhdessäolo aikamme. Ja vahaan mieheni myös aikaajoin. Tää karvakeskustelu on kyllä ihmeellinen... mitä outoa siinä on jos ne alapään karvat ei kaikkia miellytä.

En ole koskaan epäillyt miestäni pedofiiliksi vaikka pitääkin posliinistani. En myöskään ole itse pedofiili, vaikka pidän mieheni karvattomasta alapäästä.

Jokainen tyylillään.

Vierailija
26/26 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia onkin sitten tarviiko ehdotukseen suostua. Vaatiminen onkin sitten eri asia, siitä voikin jo loukkaantua. Mutta kyllähän se taitaa olla niin, että suuseksin antaminen on himpun mukavampaa, jos ei tarvitse koko ajan nyppiä karvoja suusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi