Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen ihminen käyttää Dr martens-kenkiä?

Vierailija
26.10.2011 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v akateeminen, rockhenkinen, käytän doceja kun menen festareille tai konsertteihin

Docit on rock

Vierailija
2/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen olen? 30-vuotias maisteri, kiinnostunut politiikasta, kielistä ja kulttuureista. Seuraan aktiivisesti maailman tapahtumia, pyrin tiedostavaan kuluttamiseen. Olen naimisissa ja asun mieheni kanssa pikkuisessa asunnossa kaupungin arvoalueella. En käy tällä hetkellä töissä. Olen asunut monessa eri maassa ja matkustellut paljon. Kotini olen sisustanut klassisen tyylikkäästi, ripauksella skandinaavista muotoilua. Pidän valkoisesta sisustusvärinä. Televisiosta katson dokumentteja ja brittisarjoja. Harrastan urheilua ja käsitöitä. Pidän antiikkimarkkinoista ja vintagekoruista. Äänestän aina joko kokoomusta tai vihreitä. Ihmisoikeudet, eläinten oikeudet ja tasa-arvoinen yhteiskunta ovat lähellä sydäntäni. [/i

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 49 v viiden lapsen äiti. mulla on kahdet, mustat ja kirkkaanpunaiset kiiltonahkaiset. tyttärilläkin on, toisella korkeat, toisella matalat.

si mun yks miespuolinen kaveri, 52 v, juristi ja ekonomi virkamies käyttää niitä myös.

Vierailija
4/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta docit tilanteen mukaan

Vierailija
5/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on jo hetken ollut todella in.

Vierailija
6/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v akateeminen, rockhenkinen, käytän doceja kun menen festareille tai konsertteihin Docit on rock

kaikkilla tuntemillani rokkareilla on docit

Vierailija
7/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi minä, mulla on niitä kolmet. Kuuntelen paljon musiikkia ja musiikki on iso osa elämää. Ja kyllä, olen äiti-ihminen ja väittelen tohtoriksi ensi vuonna. Ikääkin on "jo" 35v, ja olen käyttänyt Martenseja 15-vuotiaasta asti.

Vierailija
8/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut fiftarit käyttää semmosia.

Vierailija
9/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole skini, enkä fiftari.

On muuten hyvät kengät ja hauskoilla kuoseilla saatavina! :)

Vierailija
10/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta skinien käytössä useimmiten.

Vierailija
11/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta skinien käytössä useimmiten.

No laittaisiko kunnon skini sellaiset kukkakuviolliset doc.martensit jalkaan? ;)

Vierailija
12/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

dr martensistakin on tullut yleismuotia.

Vierailija
13/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lökäpöksyt, flanellipaita jne.

Vierailija
14/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täsmälleen sama kysymys.

Onko kysyjäkin sama?

Vierailija
15/19 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotkut fiftarit käyttää semmosia.

Fiftarit EI todellakaan käytä Martinseja, vaan bootseja.

Vierailija
16/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 v akateeminen, rockhenkinen, käytän doceja kun menen festareille tai konsertteihin

Docit on rock

Vierailija
17/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden "perinteiset" maihinnousukengät, yhdet korolliset, naiselliset kävelykengät. Olen 28-vuotias, akateemisesti koulutettu äiti-ihminen.

Vierailija
18/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat vieläkin olla tallella. Ehkä kohta taas laitan jalkaan!

Vierailija
19/19 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen olen? 30-vuotias maisteri, kiinnostunut politiikasta, kielistä ja kulttuureista. Seuraan aktiivisesti maailman tapahtumia, pyrin tiedostavaan kuluttamiseen. Olen naimisissa ja asun mieheni kanssa pikkuisessa asunnossa kaupungin arvoalueella. En käy tällä hetkellä töissä. Olen asunut monessa eri maassa ja matkustellut paljon. Kotini olen sisustanut klassisen tyylikkäästi, ripauksella skandinaavista muotoilua. Pidän valkoisesta sisustusvärinä. Televisiosta katson dokumentteja ja brittisarjoja. Harrastan urheilua ja käsitöitä. Pidän antiikkimarkkinoista ja vintagekoruista. Äänestän aina joko kokoomusta tai vihreitä. Ihmisoikeudet, eläinten oikeudet ja tasa-arvoinen yhteiskunta ovat lähellä sydäntäni.