Argh, rasittava Huutonetostaja. ov
Kohteessa oli ilmoitettu toimitustavoiksi nouto + käteinen tai posti + tilisiirto, mutta EI postiennakkoa.
Nolla palautteinen huutaja alkoi vasta kohteen sulkeutumisen jälkeen vaatimaan postiennakkoa.
Asiallisesti sanoin, että sori, mutta ei käy. Koska et kysynyt siitä etukäteen ja mulla on liikaa huonoja kokemuksia postiennakosta -> saaja ei ole hakenut pakettia postista ja mä olen sitten joutunut maksamaan tupla postikulut.
Sanoin myös, että jos hän nyt välttämättä haluaa paketin ennakolla, niin vaadin tupla pk:t sekä sen postiennakko korvauksen tilille ja sitten paketti lähtee ennakolla (ja maksettavaa jäisi sitten n. 10 euroa).
Ei suostu tähänkään vaan mun pitäisi maksaa omasta pussista myös tuo postiennakko summa (3,8 vai mikä se nyt onkaan).
Miksi ihmiset eivät voi kysyä ENNEN huutoa, että sopiiko myyjälle postiennakko? En mä luota siihen, että nolla palautteinen huutaja lunastaa paketin postista (nuo postiennakko kokemukset oli just nolla palautteisen ostajan kanssa..).
Ja huom! Kyllä mulle postiennakko sopii, JOS siitä sovitaan ENNEN huutoa.
Kommentit (30)
mahdollisuutta. Pari kertaa on pihaan tupsahtanut ostaja hakemaan huutojaan "kun tässä ohi ajettiin", ja kun ilmoitan, että muute OK, mutta ostoksesi ei ole täällä kotona lainkaan enkä myy noutona, alkaa hirveä uhkailu petoksella. Ihmiset voisivat lukea, että vaikka asun Vantaalla, on se tuotteen sijainti ihan selkeästi Kerava.
Juuri tämän vuoksi minulla on vain kadunnimi, postinumero ja kaupunki.
Myyjälle ilmoitan täydellisen osoitteeni aina erikseen.
mahdollisuutta. Pari kertaa on pihaan tupsahtanut ostaja hakemaan huutojaan "kun tässä ohi ajettiin", ja kun ilmoitan, että muute OK, mutta ostoksesi ei ole täällä kotona lainkaan enkä myy noutona, alkaa hirveä uhkailu petoksella. Ihmiset voisivat lukea, että vaikka asun Vantaalla, on se tuotteen sijainti ihan selkeästi Kerava.
Mulla on ainaostaan huonekaluissa sekä kalliissa (=yli 50 euroa) kohteissa ollut myös nouto mahdollisuus. Muuten ei, koska en todellakaan jaksa kupata koko päivää kotona ja odottaa, että koskahan se ostaja mahtaapi saapua, vaikka on sovittu ajaksi esim. klo 13.00 ja ostaja on myöhässä..
jotka eivät lue kohteen kuvausta riittävän hyvin. Perheen kanssa vietetty vapaa-aika on kortilla perheessä, jossa kaksi vanhempaa ovat usein eri aikaan kotona. Miksi kyttäisin täällä kotona odottamassa jotain hassua huuto.net-ostajaa, joka ehkä tulee ilmoitettuun aikaan tai sitten ei.. ja tienaan tuosta vaivasta alle 50 euroa.. Ei kiitos. Myyn vain postitse. (paitsi huonekalut ja polkupyörät)
Nytkin olen odotellut kahden tuotteen noutajaa kohta kaksi viikkoa. Toinen ehdotti, että voisinko treffata hänet paikassa X, kun on tulossa tänne päin. Toinen asuu ihan nurkilla, muttei ole vielä ehtinyt noutamaan. Postin kautta lähteneet sain pois nurkistani kaksi päivää huutoajan loppumisen jälkeen.
Juuri tämän vuoksi minulla on vain kadunnimi, postinumero ja kaupunki. Myyjälle ilmoitan täydellisen osoitteeni aina erikseen.
tai kaupparekisteristä
Juuri tämän vuoksi minulla on vain kadunnimi, postinumero ja kaupunki. Myyjälle ilmoitan täydellisen osoitteeni aina erikseen.
Jos se on jotenkin vajavainen, ei ongelma ole minun vaan sen, joka on huutikseen osoitteensa antanut. En reagoi ostajien sähköposteihin eikä mielessäni käy, että minun pitäisi erikseen tarkistaa ostajan osoite tai poimia se sähköpostista. Yleensä pakkaan tavaran samantien kun huuto sulkeutuu ja se on ihan sama, minkä osoitteen ostaja sen jälkeen ilmoittaa.
Juuri kaltaistesi takia en julkista tarkkaa osoitettani. Ties mitä hulluja sieltä saa vaivakseen.
minna miettisiäkin saattaa olla useampi tässä maassa.
Sen osoitteen saa vaikka enirosta tai kaupparekisteristä
Sen osoitteen saa vaikka enirosta tai kaupparekisteristä
että just Huutiksessa olisi huijattu.
ap