ostaako kukaan muu joka viikko leikkookukkia
mulla on ollut tapana monta vuotta ostaa perjantaisin siivojan käynnin jälkeen uus kimppu olohuoneen ja ruokahuoneen pöydille . Ja välistä myös nuoremman tyttären huoneeseen. Toi siivooja ja kimppu ovat pieniä juttuja, mutta AH niin IHANIA
Kommentit (6)
Tosin joskus on jotain superkestäviä leikkokukkia, nyt on llut neilikoita jo yli viikon ja edelleen ovat freesejä. Ostan uudet kukat sitten kun nuo nuukahtavat.
Joskus valmiin kimpun, joskus valkkaan itse kukkia ja asettelen. Minusta ne on ihania ja tuo huoneeseen väriä. En erityisesti välitä viherkasveista mutta leikkokukista tykkään.
mulla on ollut tapana monta vuotta ostaa perjantaisin siivojan käynnin jälkeen uus kimppu olohuoneen ja ruokahuoneen pöydille . Ja välistä myös nuoremman tyttären huoneeseen. Toi siivooja ja kimppu ovat pieniä juttuja, mutta AH niin IHANIA
Miksi sä itse ne kukat ostat? Eikö siihen jotain kuriiria/tuontipalvelua voi hankkia?
Sitten kuulin eräältä asianlaidan tarkkaan tietävältä, mitä myrkkyjä niissä on, siis nehän on ihan kauheasti käsiteltyjä kaikenmaailman torjunta-aineilla! Siihen loppui niiden ostaminen :(
Peruja omalta äidiltä ja isänäidiltä.