Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti köyhien rahankäytöstä?

Vierailija
04.11.2011 |

Tuohon "köyhien" lehtijuttuun viitaten, laitetaan tähän todellista tietoa siitä, miten OIKEASTI KÖYHÄT käyttävät rahaa.

Täällä ensimmäinen, joka ei oikeastaan ole niin köyhä... mutta ennen seuraavaa tiliä on nyt pariksi viikoksi vain 120 euroa. Tiedän, se on aika paljon verrattuna moniin muihin, eikä meillä ole edes pieniä lapsia.

Mutta nyt on kaikki mahdolliset laskut siirretty tilin jälkeiseen aikaan. Osa, kuten vakuutukset erikseen sovittu, mutta osa on vain siirretty omalla päätöksellä vaikka niihin tuleekin joku huomautusmaksu.

Ruokaa ostetaan mahdollisimman vähän, ja käytetään pakastimen sisältöä.

On kuitenkin ostettava maitoa, jugurttia, levitettä, juustoa, kinkkua ym. leivän päälle. Meillä syödään hyvin ja tingitään sitten jostakin muusta. Onneksi on luottokortit polttoaineen ja muiden tarpeellisten autotarvikkeitten ostoon, että ainakin töihin päästään.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokran jälkeen jää alle tonni kolmelle ihmiselle, asumme Helsingissä. Minä tunnen silti itseni vähintään keskituloiseksi!

Ruokaan panostetaan, samoin harrastuksiin ja lapsen kohdalle hyviin jalkineisiin. Puutetta ei ole oikeastaan mistään, joskus toivoisin että voisi mennä yksityiselle lääkäriasemalle kun kunnallisessa on niin pitkät jonot.

Selvennykseksi: mieheni käy töissä, minä olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi