G:MIEHESI palkka kuukaudessa, myös ammattinimike.
Kiinnostaapa kuulla teidän miestenne palkkasummia. Itselläni aika huonosti tienaava varastomies, palkka bruttona 1700e/kk. :/
Kommentit (66)
Netto 2200e/kk Riippuu tietenkin pyhä/ilta/yö lisistä.
Projektipäällikkö, brutto 3400eur, pk-seutu
ja it-alalla työskentelee, en nyt muista ammattinimikettään kun se on pitkä ja englanninkielinen, enkä mä ymmärrä sen töistä muutenkaan mitään, kun itse osaan nippa nappa tietokoneen käynistää:D jotain testausta se tekee, tradenomiksi opiskellut Suomessa ja liiketaloutta ja tietotekniikkaa Ranskassa.
Varmaan jotain vähän alle 3000,-. Luulisin... On myyntiedustaja.
ja mahdolliset keikkalisät päälle.
3300€/kk + mahdolliset tilikauden bonukset.
Nettopalkka on noin 1700e/kk. Bruttoa en kyllä tiedä.
koulutukseltaan inssi, brutto on jotain 3800 eur/kk
metallimies, mutta onkin nyt samalla iltakoulussa jotta joskus olisi parempi palkka :) ja olen todella ylpeä hänestä :)
Brutto n. 2800-3600e/kk.
Sähköasentaja, tekee yrityksille sähkökeskuksia. Työ tehdään urakkana eli tietystä keskuksesta saa tietyn euromäärän ja omasta vauhdista riippuu paljon jää tuntipalkaksi.
Ja on osa-omistaja eräässä kv-yrityksessä (en viitsi mainita alaa, kun piirit ovat pienet). Peruspalkan lisäksi on tullut 0-100 000 euroa osinkoja vuodessa riippuen firman tuloksesta.
2800 € muistaakseni brutto...
oli töissä samassa firmassa eriliikkeessä 10 vuotta 2200€ palkalla pk-seudulla. Vaihdettiin Keski-Suomeen ja palkka nousi siis 600 € kk....
kk palkka n.3000€. Vuositulot jotain 45000€+verottomat korvaukset
ja brutto 3600€. On aika vähän siihen nähden mitä dippainssit yleensä tienaa. Minä sitten olenkin työkyvyttömyyseläkkeellä ja saan netto 900€/kk.