Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin aika erota?

Vierailija
03.11.2011 |

Milloin on aika erota suhteesta jossa ei toisia osapuolia, eikä henkistä tai fyysistä väkivaltaa? Rakkautta on jäjellä ja luottamusta, mutta arki yhtä riitaa eikä kommunikaatio tyydytä kumpaakaan. Toisesta tuntuu että vain kutistuu suhteessa entisestään...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakekaa apua ja tehkää töitä suhteenne eteen.

Saattaa olla, että arki on ottanut vallan ja ehkä kumpaisellakin saattaa olla omia "ikäkriisejään" jotka sitten kaadetaan toisen niskaan.

Vakavan istunnon ja rehellisen, rauhallisen keskustelun paikka teillä - erota ehditte vaikka kahden vuoden kuluttua jos mikään ei etene.

Vierailija
2/4 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja erosin pitkän pohdinnan jälkeen. Mies olisi halunnut jatkaa, vaikka toki totesi ettei ollut suhteeseen täysin tyytyväinenkään. Itse en nähnyt että olisimme saaneet suhteesta enää toimivaa ja päätin lähteä. Oli hetkiä jolloin päätös harmitti, mutta nyt kun olen naimisissa ja löytänyt miehen, jonka kanssa se arkikin sujuu, ei enää kaduta pätkääkään! Olen onnellinen etten jäänyt kuluttamaan elämääni siihen edelliseen suhteeseen.

Sinun tilanteeseesi en osaa ottaa kantaa, kun en tiedä asioista sen enempää. Mutta halusin vain sano sen, että ei siihen aina tarvita noita mainitsemiasi asioita, että parisuhde on siinä jamassa jossa ero on enää ainut vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kerran jatkuvaa riitaa ja kommunikaatio ei toimi.

Vierailija
4/4 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde jossa ei riidellä ja arki toimii mutta hellyys ja toisesta välittäminen puuttuu. Riidat ovat repiviä vaikka harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän