Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaverin äiti on nolo tapaus!

Vierailija
03.11.2011 |

meiän lapsi oli menossa kaveriensa kanssa leffaan ja syömään. Se oli sovittu päiviä ennen ja lapsemme kotiangstailun vuoksi totesin, että jos ei tyyli muutu saa maksaa lystinsä omasta pussistaan enkä sponsoroi. Lapsi oli sitten valittanu kaverilleen, ettei tiedä viittiikö lähteä, kun äiti ei anna rahaa. (lapsel on melkoiset käteisvarat, pihi kun on).. No, kaverin äiti laittaa minulle txt, että "kurjaa jos xxx ei pääse, juttelin muiden kanssa ja voimme kerätä teille kolehdin." EI JUMALAUTA! Ja tämä samainen mamma oli rangaistukseksi lapselleen perunu koko jutun ties kuinka monta kertaa... Miten joku voi olla noin tyhmä ja pokkaa tollaseen!? Ja käsittääkseni taloudellisesti ihan norm. toimeentulevia ollaan.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitoksia kovasti liikuttavasta huolenpidostasi, Kolehdin voit kyllä kerätä ja lahjoittaa hyväntekeväisyyteen - vaikka uuden PHOA-yhdistyksen hyväksi (Pidä Huoli Omista Asioistasi).

Vierailija
2/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankaiset omaa lastasi hänen lapsensa kustannuksella. Eli siis et maksa lastasi - hän ei tule - kaverilla on tylsää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan vastaa viestiin, että kyseessä oli rangaistus huonosta käytöksestä ja että lapsella on kyllä itsellään rahaa maksaa menonsa. Mistäs tuo toinen äiti olis voinut tilanteen tietää. Minun mielestäni tuo oli ihan ystävällinen ehdotus. Eikähän ihmisten taloudellista toimeentuloa aina näe päällepäin.

Vierailija
4/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajatteli, ettei saa jäädä rahasta kiinni.

Vierailija
5/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankaiset omaa lastasi hänen lapsensa kustannuksella. Eli siis et maksa lastasi - hän ei tule - kaverilla on tylsää.

Aina kun mun lapsi on arestissa niin tietty kavereilla on tylsää kun ei ole kivaa leikkikaveria, mutta ei se ole mitään toisen lapsen kustannuksella rankaisemista vitun dorka!

Vierailija
6/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuolla toisella äidillä.

Jännä miten eräät osaakin munata kaikki ihmissuhdejuttunsa ihan mälliin.

Hävettää lukea näitä nolouksia. Ap on yhtä nolo kuin tuo toinenkin.

Ihme kun ei itselle ole koskaan käynyt tuollaisia mokia joita saa hävetä läpi koko elämänsä ajan.

Aina kun muistelee tuntee palan kurkussa niin noloa on. Hyiv ittu tehkää harakiri meidän lukijoiden puolesta, myötähäpeä on niin suuri!

Vierailija
7/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuista puhetta ;-)... Arestilla kasvattaminen näemmä kannattaa ;-)

Vierailija
8/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan haluaa rangaista omaa lastaan.

Vierailija
9/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä sä sepustat??????????

Munata ihmissuhde juttunsa??? Miten sun vanhempas tähän liittyy???

Vitun seko ämmä, ota lääke tai ota 10 ei sun tekstejä jaksa lukea

Vierailija
10/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan vastaa viestiin, että kyseessä oli rangaistus huonosta käytöksestä ja että lapsella on kyllä itsellään rahaa maksaa menonsa. Mistäs tuo toinen äiti olis voinut tilanteen tietää. Minun mielestäni tuo oli ihan ystävällinen ehdotus. Eikähän ihmisten taloudellista toimeentuloa aina näe päällepäin.

Paskat mitään ystävällisyyttä, vaan turhaa elostelua ja egon pönkitystä. Kyllä fakta on se, että todella nolo ihminen soittaa kaveriringin ja kerää kolehtia kysymättä asianosaiselta itseltään! Ja ei kukaan sovi lapselleen menoja jos ei ole varaa. Ap

Vierailija
11/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mars siis nukkumaan ja tietsikka kiinni.

t. äiti

Vierailija
12/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole sitä perunut, vaan sanoi että lapsi saa maksaa omasta pussistaan.. Kannattais vähän miettiä ennen ku alkaa vittuileen hlvetin pelle!!!hahahhahahahhaha

Vierailija
13/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat mitään ystävällisyyttä, vaan turhaa elostelua ja egon pönkitystä. Kyllä fakta on se, että todella nolo ihminen soittaa kaveriringin ja kerää kolehtia kysymättä asianosaiselta itseltään! Ja ei kukaan sovi lapselleen menoja jos ei ole varaa. Ap

jo ihan siinä päätettyään, ettei lapsi mene. Se on ikään kuin normaalia käytöstä. "hei, tässä sen ja sen äiti. Meidän Minna ei nyt ikävä kyllä pääsekään, hän on kotiarestissa x aikaa, ja tämäkin meno jää nyt sitten väliin. Olen pahoillani."

Vierailija
14/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietsikka kiinni. HETI. Ja nukkumaan, että jaksat aamusta kouluun.

t. äiti

Vierailija
15/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Mutta mielestäni kaverin äiti olisi voinut miettiä hiukan pitempään, ettei olisi nolannut sinua - oli rahaa tai ei. Hyvää hän varmasti tarkoitti, joten ole kohtelias vastatessasi.

Vierailija
16/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap ole sitä perunut, vaan sanoi että lapsi saa maksaa omasta pussistaan.. Kannattais vähän miettiä ennen ku alkaa vittuileen hlvetin pelle!!!hahahhahahahhaha

Nyt taitaa pipo kiristää ja pahasti. Kuinkahan verät herneet nenään, silloin kun on joku oikea asia, mistä suuttua.

ohis

Vierailija
17/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mun lapsi on arestissa niin tietty kavereilla on tylsää kun ei ole kivaa leikkikaveria, mutta ei se ole mitään toisen lapsen kustannuksella rankaisemista vitun dorka!

ens kerralla kun haluaa sopia jotain kivaa niin varmaan sopii jonkun toisen luotettavamman kanssa joka ei tee ohareita ja jonka äiti ei hauku selän takana.

Vierailija
18/41 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens kerralla kun haluaa sopia jotain kivaa niin varmaan sopii jonkun toisen luotettavamman kanssa joka ei tee ohareita ja jonka äiti ei hauku selän takana.

Oliko tämä minulle? Jos, niin luetko tekstini uudestaan, sillä kommentissasi ei ole järjen hiventäkään. Minä nimenomaan en oharoinut. Huoh! Ap

Vierailija
19/41 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä minulle? Jos, niin luetko tekstini uudestaan, sillä kommentissasi ei ole järjen hiventäkään. Minä nimenomaan en oharoinut. Huoh! Ap

Eihän se väittänytkään että sinä teit oharit, vaan sinun lapsesi! Sinä vain olit se joka haukuit selän takana.

Vierailija
20/41 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttelin tapahtuneesta täällä töissä kahvitauolla ja tuomio kolehtiäidille oli yksimielinen. Kukaan ei nähnyt toiminnassa mitään ystävällistä ja eräs ihan tuohtui puolestani. Päätelmä: palstalla pyörii toisia kunnioittamattomia moukkia, jotka eivät hyvistä tavoista tiedä mitään. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän