Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan nyt 42-vuotiaana perheenäitinä elämäni parasta seksiä työkaveriltani

Vierailija
03.11.2011 |

Työkaveri on 35-vuotias ja veti minua heti puoleeni kun tavattiin. Aika nopeesti homma liukui sängyn puolelle ja kaikki on suorastaan taivaallista. Hän tekee kaiken mitä toivon ja itsekin olen hänen kanssaan täysin vapautunut estoista. Oman miehen kanssaan ollaan olty yhdessä jo 20 vuotta, ja etenkin kolmannen lapsen syntymän jälkeen petipuuhat lässähti. Kumpaakaan ei kiinnosta, eikä mieheni ennenkään ollut mitenkään aktiivinen seksuaalisesti. Joskus omatunto soimaa tästä, mutta toisaalta se äärimmäinen fyysinen ja henkinen nautinto, minkä kokee kun joku oikeesti haluaa sinua ja ennen kaikkea haluaa tuottaa sinulle mielihyvää, ajaa moraalisäännösten edelle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Haluan tyydyttää sut, olen hyvä antamaan suuseksiä

Vierailija
2/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai miten ootte järjestäneet? Entäs, eikö oma mies koskaan ihmettele, kun vaimo ei enää vonkaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on 35-vuotias ja veti minua heti puoleeni kun tavattiin. Aika nopeesti homma liukui sängyn puolelle ja kaikki on suorastaan taivaallista. Hän tekee kaiken mitä toivon ja itsekin olen hänen kanssaan täysin vapautunut estoista. Oman miehen kanssaan ollaan olty yhdessä jo 20 vuotta, ja etenkin kolmannen lapsen syntymän jälkeen petipuuhat lässähti. Kumpaakaan ei kiinnosta, eikä mieheni ennenkään ollut mitenkään aktiivinen seksuaalisesti. Joskus omatunto soimaa tästä, mutta toisaalta se äärimmäinen fyysinen ja henkinen nautinto, minkä kokee kun joku oikeesti haluaa sinua ja ennen kaikkea haluaa tuottaa sinulle mielihyvää, ajaa moraalisäännösten edelle.

Ihana kuulla että nautitte elämästä.

Vierailija
4/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksinsä muualta? Ja jos näin olisi, haittaisiko se sinua? Onko oma suhteesi "pelkkää" seksiä? Varo vaan sitä tilannetta, jos ja kun tunteet astuvat peliin mukaan...

Vierailija
5/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksipalstahan tämä mutta ota ap ero.

Jos kerran lapset tehty eikä miehen kanssa mitään yhteistä niin älä nöyryytä miestä (ja itseäsi?) tuolla.

Vierailija
6/6 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tätä. Sinun mielihyväsihän on niin usein aiemminkin "ajanut moraalisäännösten" edelle, vaikka raivoisan mustasukkaisesti vahdit, että miehesi ja rakastajasi noudattavat perinteisiä moraalisääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan