Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

karppauksen aloittaminen

Vierailija
03.11.2011 |

karppauksessahan suositellaan kananmunan syömistä.. mites sitten jos ei tykkää kananmunasta :o

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiiniksi voit valita sitä, mitä tähänkin asti; lihaa, kalaa, kananmunaa, siipikarjaa, juustoa. Sitä normaali annos. Kaveriksi kasviksia, osa mielellään raakana, ja rasvaa. Esim. sulatettu voi on hyvä kastike pavuille.

Vierailija
2/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppauksessahan suositellaan kananmunan syömistä.. mites sitten jos ei tykkää kananmunasta :o

Vedä sit pekonia senkin edestä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko karpatessa syödä. Sulla ei ehkä oo ihan selvillä mitä oot tekemässä, kannattaa ehkä lukea joku karppauksesta kertova kirja ensin, niin osaat sitten koostaa ruokavaliosi oikein. Tsemppiä alkuun!

Vierailija
4/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtumaan pystyy terveellisemminkin eli syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
5/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihtumaan pystyy terveellisemminkin eli syömällä vähemmän kuin kuluttaa.

Itse asiassa ei pysty. Kun mennään riittävän pieniin kalorimääriin eli kitudieetteihin, jollaisia esim painonvartijat tai pussikuurit edustavat on vhh-dieetti parempi. Pienillä kalorimäärillä on paljon hankalampi koostaa ruokiaan siten, että kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet ovat mukana. Oletus on siis se, että noissa kalorirajoitteisissa kuureissa on mukana kuitenkin leipä.

Vierailija
6/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimi kun vaan vähensin hilareita. En lopettanut.

Muista myös liikkua :)

Vierailija
7/7 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaamalla päästä eroon. :D oon jo aiemmin vähentäny ja vaihtanu täysjyvään ym. mutta ei auta

synnytyksestä 7kk ja edelleen kiloja 13 jäljellä /:

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän