karppauksen aloittaminen
karppauksessahan suositellaan kananmunan syömistä.. mites sitten jos ei tykkää kananmunasta :o
Kommentit (7)
karppauksessahan suositellaan kananmunan syömistä.. mites sitten jos ei tykkää kananmunasta :o
Vedä sit pekonia senkin edestä! :D
pakko karpatessa syödä. Sulla ei ehkä oo ihan selvillä mitä oot tekemässä, kannattaa ehkä lukea joku karppauksesta kertova kirja ensin, niin osaat sitten koostaa ruokavaliosi oikein. Tsemppiä alkuun!
laihtumaan pystyy terveellisemminkin eli syömällä vähemmän kuin kuluttaa.
laihtumaan pystyy terveellisemminkin eli syömällä vähemmän kuin kuluttaa.
Itse asiassa ei pysty. Kun mennään riittävän pieniin kalorimääriin eli kitudieetteihin, jollaisia esim painonvartijat tai pussikuurit edustavat on vhh-dieetti parempi. Pienillä kalorimäärillä on paljon hankalampi koostaa ruokiaan siten, että kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet ovat mukana. Oletus on siis se, että noissa kalorirajoitteisissa kuureissa on mukana kuitenkin leipä.
Mulle toimi kun vaan vähensin hilareita. En lopettanut.
Muista myös liikkua :)
karppaamalla päästä eroon. :D oon jo aiemmin vähentäny ja vaihtanu täysjyvään ym. mutta ei auta
synnytyksestä 7kk ja edelleen kiloja 13 jäljellä /:
Proteiiniksi voit valita sitä, mitä tähänkin asti; lihaa, kalaa, kananmunaa, siipikarjaa, juustoa. Sitä normaali annos. Kaveriksi kasviksia, osa mielellään raakana, ja rasvaa. Esim. sulatettu voi on hyvä kastike pavuille.