Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies ei halua viettää aikaa kanssani

Vierailija
03.11.2011 |

4 vuotta olemme olleet yhdessä. lapsi alle vuoden. aina kun ehdotan miehelle jotain yhteistä tekemistä vastaus on ei.. ''ei jaksa'' ''ei ole rahaa'' jne.

suuttuu jos sanon että onhan kuitenkin aikaa kavereille ja varaa heidän kanssaan baareissa juosta..

tiuskii ja puhuu ajoittan todella rumasti minulle.

sanoin että kiitos riittää ja lusikat on menossa jakoon, mutta nyt olen alkanut miettimään onko oikea ratkaisu (lähinnä lapsen takia)

mies ollut yli vuoden työttömänä, voiko olla siis että olisi masentunut ja tästä johtuu?

mitä muut tekisivät tässä tilanteessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään työttömyys tai masennus ei oikeuta käyttäytymään paskasti ja kohtelemaan toista huonosti. Jos on niin paha olo, pitää hakea apua. Mä olen parisuhteessa sillä oletuksella, että mies haluaa olla minun kanssani, viettää aikaa yhdessä ja kohtelee mua kauniisti koska tykkää musta.

Kysyisin mieheltä rakastaako se mua vielä, ja jos vastaus on kyllä, miksi kohtelee huonosti.

Vierailija
2/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun kysyn miksi sitten käyttäytyy näin niin vastaus ''en tiedä''

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun kysyn miksi sitten käyttäytyy näin niin vastaus ''en tiedä''

Sanoisin että sen on muututtava, ja että hyvässä parisuhteessa ei toiselle olla ilkeitä. Jos ei mies halua muuttaa tapojansa, on silloin parasta erota. Mä en suostuisi tuhlaamaan elämääni haukuttavana olemiseen. Ja mikä esimerkki tuo on lapsellekin, että miehellä on oikeus olla tyly ja välinpitämätön omaa vaimoaan ja lastaan kohtaan.

Vierailija
4/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että työttömyys on turhauttanut ja aikaansaanut alemmuudentunteen , kun ei ehkä ole kaikkeen varaa.

Tietysti kiukuttelu on väärä tapa käsitellä asiaa, mutta tiedän kokemuksesta, että pinna on kireällä tuossa tilanteessa. Kannattaisiko nostaa kissa pöydälle ja kysyä onko miehesi kiukkuuntunut sinuun vai omaan tilanteeseensa. Jotain hän joutuu siinä tilanteessa vastaamaan sinulle

Vierailija
5/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on työtön, niin eikö se kuitenkin sitten ole kotona jonkun verran enemmän kuin muuten olisi jos olisi työelämässä.

Varmasti se työttämyys syö hermoja ja jos se on kotona kohtuu paljon, niin voi olla että miehestä ei tunnu että olisi tarpeellista olla jotain erityistä tekemässä yhdessä, kun kuitenkin joka päivä olette jonkun verran yhdessä jo muutenkin.

Vierailija
6/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun yhdessä päivät ollaan kotona niin eikö se ole yhdessäoloa.. meillä koiriakin ja vauvan, koirien ja kodinhoidon ohella sanoo väsyvänsä, mikä on ihan ymmärrettävää, mutta luulisi jos energia riittää satunnaisesti baari-reissuihin, niin riittäisi myös satunnaisesti yhdessä johonkin lähtemiseen..

naimisiin menosta on myös ollut puhetta, hän ei tee asian eteen mitään, vaikka tietää että minulle olisi merkinnyt erittäin paljon olla naimisissa lapsen synnyttyä (ei ollut suunniteltu :D)

olen yrittänyt saada miestä hakemaan töitä, mutta aina se häneltä jää.. hankalaahan se on aikuista miestä pakottaa töihin. on siis keinot aika vähissä..

Vierailija
7/8 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän tilanteeseen kokonaisuudessaan.. muutimme pari vuotta sitten paikkakunnalle, jossa ei ole kavereita yms.. vanhat kaverit ja perhe asuu toisella puolen suomea..

minulla itsellä ollut suurimman osan seurustelustamme vaikea masennus, joten asiat on yleensä aika lailla jäänyt miehen kontolle.. tämäkin varmasti stressaa miten käy kun hän lähtee töihin ja jään yksin .. hankalaa /:

Vierailija
8/8 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin kiinnostaisi kuulla miten muut toimisivat tässä tilanteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan