Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoitteluapua kirppikselle

Vierailija
02.11.2011 |

Olen ensi kertaa menossa kirppikselle myymään meille tarpeetonta tavaraa ja olen ihan tietämätön hinnoittelusta. Mitä pyytäisit seuraavista tuotteista:

- käsilaukku (uusi, käyttämätön)

- kahvimukit

- lasiset tuikkukipot

- kynttilän aluslautanen

- lastenkirjat

- lastenreppu

- valokuvakehykset

Kaikki hyväkuntoista tavaraa. Kiitos, jos viitsit auttaa :).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensi kertaa menossa kirppikselle myymään meille tarpeetonta tavaraa ja olen ihan tietämätön hinnoittelusta. Mitä pyytäisit seuraavista tuotteista: - käsilaukku (uusi, käyttämätön) - kahvimukit - lasiset tuikkukipot - kynttilän aluslautanen - lastenkirjat - lastenreppu - valokuvakehykset Kaikki hyväkuntoista tavaraa. Kiitos, jos viitsit auttaa :).

Riippuu merkistä, esim. Iittalan tuikkukipit ostaisin 3 e kpl ja muut max eurolla. Näin eilen uutena Iittala kopioita eurolla uusina eräässä kaupassa.

Kahvikupeista maksaisin euron kappale, elleivät ole arabiaa tms. Käsilaukkua en luultavasti ostaisi ollenkaan, koska makuni on niin hintava. Jos ei ole Guess vaan tavallinen HM:n tai Seppälän laukku, niin 5-10 e. Kalliimpaa en ostaisi kirpparilta, koska kaupastakin saa uusia aleista tuohon hintaan.

Oikeastaan 10 e on kirpparilla jo aika kova raha. Myyn itse tavaraa siksi, että haluan niistä eroon. Siksi hinnatkin kojussani ovat eurosta neljään euroon. Vain hyväkuntoisesta merkkituotteesta voi pyytää hintaa, jolla rikastuu (kuten 15-20e). Onnea myyntiin.:)

Vierailija
2/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat ahnehtia kirpputorimyynnillä suuria voittoja, saat raahata ne kamasi kyllä illalla takaisin kotiin tai kipata roskikseen.

Mun mielestä kirppiksen idea on päästä eroon itelle tarpeettomasta, jolloin toinen voi saada tarpeeseensa ilman aina uuden ostamista. Ettei tarttis hukkua paskaan täällä niin sanotusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparihinta, lukuunottamatta IIttalaa ja arabiaa, niiden hinnaksi 20% vähemmän kuin myydyissä huutonetin vastaavissa. Ei kultakoruja eikä hopeaakaan kannata myydä siellä. Uusista tavaroista voi pyytää enemmän. Pukeudu hyvin jos itse myyt, ja vanhat meikit tekee hyvin kauppansa, vaikkei uskos.

Vierailija
4/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirpparihinta, lukuunottamatta IIttalaa ja arabiaa, niiden hinnaksi 20% vähemmän kuin myydyissä huutonetin vastaavissa. Ei kultakoruja eikä hopeaakaan kannata myydä siellä. Uusista tavaroista voi pyytää enemmän. Pukeudu hyvin jos itse myyt, ja vanhat meikit tekee hyvin kauppansa, vaikkei uskos.

standardi olemassa :-DD ihan oikein 15%

Kyllä maailmassa muuten muutakin laadukasta tavaraa on kuin Iittala ja Arabia...

Vierailija
5/5 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksettava hinta. Ite käyn kirpparilla vuodesta toiseen viikottain eli hyvin tiedän mikä on hintataso. Ja kun kirjatkin on sen 1-2 euroa mennään alle 15% reippastikin, samoin dvd:t ja cd:t on sitä paria euroa, merkkifarkut 1-5. Ihan varmasti on maailmassa laadukasta kamaa, mutta ei sitä välttämättä kannata myydä kirppiksillä. Kirppiksiltähän yleensä etsitään tavaraa, minkä hinnoittelusta myyjä on ihan pihalla, eli haetaan löytöjä sata- tuhatkertaisella kertoimella. Sitten ne myydään huutokaupoissa.

Samoin muumimukeja ostan aika usein sillä kympillä ja myyn ne sitten hyvällä voitolla huutiksessa, eli jos on nyt tavallisesta ihmisestä kyse, ni hyvä sille on sanoa et oikeesti Arabiasta ja Iittalasta saa hyvinkin paljon rahaa jos viitsii ottaa selvän mitä on myymässä. Huutonethän pitkälti määrittää suomessa hinnan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme