Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kosketuksesta ja sen puutteesta

Vierailija
02.11.2011 |

Aloitan vastauksestani toiseen ketjuun uuden ketjun:

Meillä miestä ei kauheasti kiinnosta seksi, mutta hän nauttii hieronnasta suuresti ja välillä vihjaa hieronnan toimivan esileikkinä. Siispä minä hieron häntä usein, mutta seksiä meillä on kerran kuussa, tai joskus kaksi.

Mieheni ei juurikaan koskettele minua tai ota kädestä kiinni kävellessämme. Minä toivoisin juuri tätä - ja olen usein asiasta maininnutkin.

Vaikka en usko kaunaiseen lähestymistapaan "emmä sitten sua viitti hieroo kun en seksiä kuitenkaan saa", niin alan olla melko turhautunut tässä hali- ja seksipulassani ja siksi ajattelin viettää tulevat iltani leväten. Ja katsoa reagoiko mies mitenkään, kun hänelle suuresti hyvää oloa tuottava palvelu päättyy.

Mikäli mies ei reagoi ja tulevaisuutemme alkaa näyttää uhkaavasti kaverisuhteelta, alan kallistua eroon.

Kaipaan kipeästi kosketusta ja seksiä. Ja koska emme asu yhdessä mietin jo nyt liian usein miksi enää raahautua rakkaan luokse illanviettoon, kun en juuri mitään saa.

Niin, rakastan miestäni ja hän minua, mutta pelkät sanat eivät minulle riitä. Katsotaan riittävätkö ne miehelleni.

Riittäisikö sinulle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin eilen miehelleni, kun hän asettui normiasetelmiin odottamaan hierontaa.

Iloiseksi yllätyksekseni vihje tuotti tulosta. Ja mies nieli urhoollisesti mahdollisen pettymyksen, kun en enää rentoutuneena jaksanut hieroskella häntä.

Ehkä meillä on toivoa.

T. ap

Vierailija
2/6 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään koskettelusta, suutelemisesta sekä lähellä olemisesta. jatkuva halipula vaivaa kun vaimoa ei läheisyys kiinnosta. suuteleminen on kuin pakkopullaa. pää kääntyy pois hyvinkin äkkiä, merkiksi että menehän matkoihisi. jatkuva torjutuksi tuleminen syö miestä. uskokaa pois.

Miksi torjuu sut noin kylmästi ja julmasti?

Moni nainen varmasti viihtyisi seurassasi, kuulostat hempeältä ja lempeältä mieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyt tekemässä kotikäyntejä miehen luona, sillä varjolla, että edes joskus saisit vastikkeeksi seksiä? Huh. Aika huonolta kuulostaa sinun kannaltasi ap. Ei tuo ole mikään oikea parisuhde, jos siitä puuttuvat kaikki parisuhteen ystävyydestä tai jostain muusta ihmissuhteesta erottavat piirteet.

Kysy mieheltä, miten hän haluaa elämäänsä jatkaa, kanssasi vai yksin. Ei ole mitään järkeä olla yksin parisuhteessa.

Vierailija
4/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies vain sanoo toin esileikki jutun että jatkat uskollisesti hieromista. Kuulostaa ikävältä ihmiseltä :(

Laittaisin vaihtoon jos ei asiat muuttuis nopeasti.

Vierailija
5/6 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käyt tekemässä kotikäyntejä miehen luona, sillä varjolla, että edes joskus saisit vastikkeeksi seksiä? Huh. Aika huonolta kuulostaa sinun kannaltasi ap. Ei tuo ole mikään oikea parisuhde, jos siitä puuttuvat kaikki parisuhteen ystävyydestä tai jostain muusta ihmissuhteesta erottavat piirteet.

Kysy mieheltä, miten hän haluaa elämäänsä jatkaa, kanssasi vai yksin. Ei ole mitään järkeä olla yksin parisuhteessa.

joten en ole yksin tässä parisuhteessa.

MUTTA...

Halailevatko miehenne teitä? Haluavatko seksiä? Rakkaani lienee mallia jäyhä suomalainen :(

Minä taas en.

Vierailija
6/6 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään koskettelusta, suutelemisesta sekä lähellä olemisesta. jatkuva halipula vaivaa kun vaimoa ei läheisyys kiinnosta. suuteleminen on kuin pakkopullaa. pää kääntyy pois hyvinkin äkkiä, merkiksi että menehän matkoihisi. jatkuva torjutuksi tuleminen syö miestä. uskokaa pois.