Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet eivät tykkää lyhyistä hiuksista naisilla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on paljon naisia kun tykkää et kalju on seksikäs, sitäpaitsi kun tukka harvenee, on paremman näköistä kun luhyt siili tai ajaa loputkin pois, eikä kisko kammalla paria haituvaa kajun peitoksi.Sitä paitsi kaljussa miehessä on monta etua, ei käytä kallista shampootasi, ei tuki suihkun lattiakaivoa hiuksilla, ja ei jätä hiuksia tyynylle! :-))

Vierailija
2/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää sellaisia hiuksia joista itse tykkäätte, tosi epäseksikästä jos joka asiassa pitää miettiä mistä miehet tykkää.

t: mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapasimme miehen kanssa, minulla oli lyhyet hiukset. Tykkäsi siitä, kuinka kaulani näytti pidemmältä (omituista joo.)

Nyt minulla on pitkät, yli puoleen selkään asti ulottuvat hiukset ja mies tykkää näistäkin =)

Vierailija
4/12 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukkaiset vaviskoon...

Vierailija
5/12 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäkää sellaisia hiuksia joista itse tykkäätte, tosi epäseksikästä jos joka asiassa pitää miettiä mistä miehet tykkää.

t: mies

Näin on.

Vierailija
6/12 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananpersetukkaiset vaviskoon...

Mustan kananpersetukkani kanssa, ja myönteistä siis. Minun kasvonpiirteisiin sopii lyhyt tukka tosi hyvin, korostaa korkeita poskipäitä, kulmikasta kasvonmuotoa ja silmiä. Pitkän tukan alle kasvonpiirteeni jotenkin katoavat ellei ne ole kiinni.

Vierailija
7/12 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle loppu peleissä ei ole edes väliä minkä pituiset hiukset.

Itse taas pidän juurikin pitkä hiuksisista tai kaljuista miehistä. :D

Oma mies on kyllä sanonut, että mieluummin pidän hiukset pitkänä kuin pätkäisen. Kun suunnittelin polkkatukkaa.

vain yhden mielipide yhdestä naisesta!

Vierailija
8/12 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/12 |
17.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää onkin kiva tieto lesbo kun olen. Jospa jättäisivät viimein rauhaan nyt hiusten leikkuun jälkeen.

Vierailija
10/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epämiehiä? Naisia?

Nim. merk. välillä kyllästyttää miehen vihjailu hiustenleikkuuvälien liiasta pituudesta, maksan takaisin toivomalla, että hän vastaavasti pidentäisi väliä.

Pitkät hiukset naisella näyttävät naisen terveydentilan pitkältä ajalta. Vaaleista sen näkee paremmin kuin tummista, lyhyistäkin toki näkee sen hetkisen terveystilan. Tämä on hyödyksi parittelukumppania valitessa.

Pitkät hiukset on vapaan miehen merkki, aikoinaan lähinnä sotilailla, orjilla ja rikollisilla oli pää ajeltu.

Miehet tykkää lyhyistä hiuksista. Ihan yhtä totta.

Vierailija
11/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset ovat upea näky naisilla, joille ne sopivat. Kauniit, sirot kasvot pääsevät oikeuksiinsa toisin kuin jykevät ja karskit naisen piirteet tarvitsevat kuontaloa suojaamaan ja pehmittämään.

Vierailija
12/12 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tykkää, osa ei, osa ei välitä... En minäkään tykkää pitkistä hiuksista miehellä, joku toinen taas suorastaan rakastaa. Mun mies tykkää kun mulla on lyhyet hiukset. Nyt taas kun oon kasvattanut pidemmäksi, hän saattaa yhtäkkiä huokaista kun hiukset on niin kauniit. Joten voipi olla että mieheni rakastaakin MINUA eikä minun hiuksiani :P