Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hankit isänpäivälahjan miehellesi?

Vierailija
02.11.2011 |

Tai kortin tms.

En minä ainakaan ole koskaan halunnut lasteni äidiltä tuollaista muistamista. Laittakoon omalle isälleen lahjoja ja kortteja.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei ole äitini.

Toki kumpikin avustamme lapsia asiassa, jos lapset sitä haluavat.

Vierailija
2/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa häntä, yhdessä yhteisten lapsieni kanssa, onnitella että on ylipäänsä isä kun se ei niin itsestään selvää ollut.

Oma isä ei valitettavasti ole enää elossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se päivä ei ole nimeltään oman isän päivä vaan isäinpäivä. Oma mies on jonkun isä kuitenkin. Muistan mäkin isoisääni vaikka se ei oma isäni olekaan.

Kukin muistakoon ihan ketä isää haluaa, mitä se on teiltä pois. Ainainen ihmetyksen aihe. En ymmärrä.

Vierailija
4/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistukaa nyt, mutta mä oon onnitellut ystäviäni äitienpäivänä ja ostanut jopa jollekin tuoreelle äidille ystävänpäiväkortin! Kyllä varmaan tästäkin joku rangaistus pitäisi antaa.

Vierailija
5/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan erittäin paljon miestäni isänä. Olen jopa ollut hieman hämmästynyt, miten luonteva isä hän on, koska hänellä itsellään on ollut aika onneton isänmalli.

Vierailija
6/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isyys on hänelle tosi rakas ja arvokas asia.

Onnittelemme tietty myös mieheni isää (omani on kuollut). Minä joskus vähän huumorilla onnittelen myös yh-ystävättäriäni isänpäivinä, ovathan he usein lapsilleen sekä äiti että isä.

Vierailija
7/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei osaa itse hoitaa näitä hommia. Täytyyhän toista auttaa, autanhan sitä kaikessa muussakin.

Vierailija
8/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse siis lapsen auttamisesta.

Vierailija
9/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän on niin hyvä isä lapsellemme.

Vierailija
10/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistamme häntä yhdessä lapsen kanssa, joka ei vielä itse osaisikaan muistaa. Mutta haluan muistaa häntä myös itse, kirjoitan siis oman nimenikin korttiin, koska hänen isyytensä on tärkeä asia koko perheellemme.

Vierailija
11/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsista on kiva antaa iskälle lahja.

Vierailija
12/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei osaa itse hoitaa näitä hommia. Täytyyhän toista auttaa, autanhan sitä kaikessa muussakin.

Vai osaako teillä pikkulapset automaattisesti juhlistaa isän suurta päivää, jos ei äiti auta. Jos haluamme perheeseen juhlaperinteet, jossa päivänsankaria muistetaan, tulee vanhempien olla esimerkkinä.

Vierailija
13/13 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin antaa lahjoja ilman merkkipäivääkin, sepäs vasta kamala tapa muistaa rakkaita ihmisiä ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi