Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

e-pillereiden ja särkylääkkeiden kuljetus lomalla usa:han tai eurooppaan

Vierailija
01.11.2011 |

hei! olen lähdössä lomalle joko USA:an tai sitten vain eurooppaan ja minulla on e-pillerit ja haluaisin jatkaa niiden käyttöä myös 2vkon reissulla joten tiedättekös yhtään miten ne saa täältä suomesta ulkomaille? siis tottakai ihan omaa käyttöä varten :D en matkustele paljoa joten ei ole mitään tietoa tällaisesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidan kylla nykyaan laakkeet kasilaukussa enka ruumaan menevassa laukussa, silta varalta etta laukku katoaa. Mika ongelma sun mielesta laakkeiden mukana ololla voisi olla?

Olen kaikkeen varautuva matkustaja ja mulla on aina matkalla mukana e-pillereiden ja betasalpaajien lisaksi paracetamolit, matkapahoinvointipillerit ja ripulilaakkeet :)

Vierailija
2/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta mun kokemus on Euroopasta, ei Amerikasta. Resepteja ei ole koskaan ollut mukana, eika niita ole myoskaan kyselty. Eihan ne laakkeet edes joudu sen kummempaan syyniin jos eivat ole nestemaisia, siella ne laukussa menee rahapussien sun muiden joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käytettävät lääkkeet on mulla aina käsimatkatavaroissa, ja pari kertaa tarkastaja penkonut sen pussin läpi, mutta ei ole ikinä reseptejä kysynyt.

Vierailija
4/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihan vaan huomautan, että 400mg ibuprofeiini on ainakin Kaliforniassa (en varmaks sano muista usavaltioista mitään jos vaikka onkin eri säännöt) reseptilääke. Eli ilman reseptiä et saa kuin 200mg ibuprofeiinia. Eli varmuudeksi ehkä kannattaisi olla resepti mukana jos tällaisia haluat mukaan ottaa.

Mulla kyllä ekalla kerralla oli ihan ilman reseptiä kun en tiennyt eikä kukaan mitään reseptejä kysellyt.