Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita "järjestysintoisia"

Vierailija
01.11.2011 |

Eli mulla tää ei oikeestaan ole neuroottista, enemmänkin huvia. Siis tykkään tosi paljon järjestellä laatikoita, pyyhkiä pölyjä (jos samalla pyörii teeveessä joku hyvä ohjelma), heittää turhaa tavaraa menemään jne.

Pullojenpalautus on mahtavaa!! Pääsee eroon niistä ja saa vielä rahaa siitä :D Joskus tää touhu menee tosin liian pitkälle, kun alan jo harkita yhdenkin pullon viemistä lasinkeräykseen kun "se on turhaan tilaa viemässä ja rumasti tossanoin".

Rakastan myös sitä, kun joku tuote, vaikka hammastahna on ihan loppuunkäytetty, ja sen voi heittää roskiin. Lisäksi käytän pesuhuoneen shampoita, joista en välttämättä kovin pidä, mutta jotka ärsytyksekseni ovat pyörineet siellä kauan kun kukaan muu ei niitä käytä.

Mulla on myöskin aika tylsä elämä, joten senkin takia mulla on aikaa vouhottaa näinkin pienistä asioista. Toisaalta - ehkä vouhottaisin muutenkin?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis voinut olla mun teksti! on myös ihanaa viedä esim käytetyt paristot tai paperinkeräykseen menevät lehdet pois, aina kun pääsee eroon jostain, on se niin mahtava tunne! ja juuri parhaillaan käytän ihan mahdottomia tuotteita kylppärissä, vain siksi jotta saisin purkit tyhjiksi ja pääsisin niistäkin... :) nautin suunnattomasti esim kun jääkaapista saa huonoa kamaa pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi