Ihanaa, -7,4kg elokuun alusta. Tosi kiva
olo jo tästä painon vähennyksestä. Vielä on matkaa edessä reilu 10kg, mutta hyvällä mielellä eteenpäin. Mahtava olo, kun saa laittaa isoimmat vaatteet pois. Ja rakastellessa huomaa, ettei maha oo enää eessä. Onnellinen oon. (:
Kommentit (7)
Pari kertaa olen itse saanut laihdutettua 10 kiloa ja aina ne on tulleet takaisin - onneksi ei sentään korkojen kanssa.
Miten se voikin olla niin vaikeaa se laihduttaminen? Mä en vaan osaa sitä. Painonvartijoissa olen ollut ja siellä lahduttanutkin, mutta niitä ei ole enää.
Pari kertaa olen itse saanut laihdutettua 10 kiloa ja aina ne on tulleet takaisin - onneksi ei sentään korkojen kanssa. Miten se voikin olla niin vaikeaa se laihduttaminen? Mä en vaan osaa sitä. Painonvartijoissa olen ollut ja siellä lahduttanutkin, mutta niitä ei ole enää.
syömistä, juomista ja liikkumista. Ei ole paluuta vanhaan malliin; jos se lihotti sinua 2 v sitten, lihottaa se nytkin.
Miten onnistuit? Mä en pysty laihduttamaan, heti, kun alan kiinnittää huomiota syömääni ruokaan (ts. laihduttamaan), se laukaisee kauhean ahmimishäiriön. :(
Oon saanut painoa pienemmäksi jättämällä riisin, pastan ja perunan kokonaan pois ja lisäksi leipää ei mene enää kuin max. 2 viipaletta päivässä ja usein neki on ruisnäkkäriä. Paljon syön salaattia ja tietty lihaa, kanaa, munia, kalaa. Ihan normi ruokaa siis, mutta järkevästi. En syty ollenkaan pussikuureille ja hyvä niin. Elämä on ihanaa, eikä sitä saa ottaa liian vakavasti. Kerran viikossa löysääminen ei haittaa.
Kiitos onnitteluista ja onnea kaikille muillekin parempaan olotilaan pyrkiville.
Ap
Hienoa lukea, että onnistumisesi tulee elämäntapamuutoksesta :)
Sinulle ei enää paino-ongelmia tule! Aurinkoista syksyä!
Kyynel vierähti silmäkulmasta näitä lukiessa.
On tosiaan itellä semmonen olo, että nyt oon löytänyt sen tien millä kulkea. Ei ole nälkä, eikä mielessä ole vain se, mistä herkkuja löytyis. Olen ollut varsinainen napostelija tähän asti, mutta nyt se on takana.
Osansa saa ihana mieheni, jonka kanssa saan jakaa ajatuksiani.
Ap
toi on mahtava olo!!!! paljon paljon onnea. Miten sen teit?