Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä ostatte Exuviance-tuotteet halvimmalla?

Vierailija
01.11.2011 |

Olen jäänyt totaalisesti koukkuun tuohon sarjaan. Iho ongelmat loppuivat kun sarjan löysin, mutta en millään raski ostaa meidän kaupungissa sijaitsevasta kauneushoitolasta noita tuotteita, hinta on budjetilleni järkyn kallis!

Nyt tilasin briteistä ensimmäisen kerran..saas nähdä tuleeko perille, mutta jo tulee, niin voin kyllä suositella muillekin. Puolet halvemmalla tulevat englannista Exuviancet kotiin kuljetettuina :)

Antakaas vinkkejä, mistä te olette tilanneet?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein.Miten tuollaisia lauseita päästää ammatti-ihminen suustaan.

Samantien kannattaa ilmoittaa kaikille muillekin firmoille, ettei suomeen myydä vapailla markkinoilla ja netin kautta mitään muutakaan.

Ei kaikilla ole tilaisuutta ja rohkeutta tilata netista. Panosta sinä kosmetologi vain palveluusi ja kerää asiakkuuksia sillä lailla äläkä murehdi toisten alennuksia.

t. Netistä ja sitten taas ei

Vierailija
2/20 |
06.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta http://www.beautybridge.com/ on osoite, josta ostan omani. Ja toimittavat kyllä Suomeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.beautybridge.com/  kun olet tilannut tuolta onko tulli maksut tullut päälle?

Vierailija
4/20 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole aitoja Exuviance-tuotteita, ikävä kyllä!

Vierailija
5/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otankin heti yhteyttä maahantuojaan ,että saadaan pois nettimyynnistä

t.kosmetologi

Vierailija
6/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikuttaa mitä muissa maissa netissä myydään. Toki Suomen myyntiin kyllä. Mutta uskon että jatkossakin netin kautta saa tuotteita.

Minä tilaan naamarasvani Saksasta ja ihan vaan siksi että täällä kotomaassa kosmetologilla sama tuote maksaa monta kymppiä enemmän. Ja kaikki ei kyllä selity rahtikustannuksilla, ehkä täällä on huippu katteet tuotteissa.

Mutta nykysisin nettikauppa kyllä varmasti syö yrittäjien tulosta eli kannattaisi saada tuotteiden hinnat samoihin kun kollegoilla euroopassa.

Vierailija
7/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exuviance tuotteita ei saa myydä netissä. Exuviance on ammattisarja, johon kosmetologi antaa opastuksen. Itse ostan tuotteet kosmeetologiltani ja kun ostan 3 tuotetta kerralla, saan 10% alennuksen. Olen todella tyytyväinen sekä kosmetologiini että Exuviance tuotteisiin. Käyn säännöllisesti myös hoidossa, jolloin päivitetään mitä tuotteita kannattaa käyttää.

Vierailija
8/20 |
18.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exuviance tuotteita ei saa myydä netissä. Exuviance on ammattisarja, johon kosmetologi antaa opastuksen. Itse ostan tuotteet kosmeetologiltani ja kun ostan 3 tuotetta kerralla, saan 10% alennuksen. Olen todella tyytyväinen sekä kosmetologiini että Exuviance tuotteisiin. Käyn säännöllisesti myös hoidossa, jolloin päivitetään mitä tuotteita kannattaa käyttää.

Vierailija
9/20 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/20 |
17.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nettiosoitteista!

Vierailija
11/20 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei, minua myös kiinostaisi exuviancet halvemmalla.

Mistä nettisivuilta briteistä tilasit?

Ja oletko jo saanut tuotteet ja miten toimistus pelasi?

Vierailija
12/20 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vielä nostaa tätä ketjua.

Itse olen tilannut kahdesta eri paikasta: http://www.redlite.co.uk/exuviance-s/3032.htm ja täältä http://www.effortlessskin.com/m-91-exuviance.aspx

Tuotteet saa näistä paikoista paljon Suomen hintoja halvemmalla. 

Tietääkö joku vielä vaihtoehtoja beautybridgen lisäksi?

Vierailija
13/20 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, Exuviance myy itsekin tuotteitaaan netissä Amazonissa, että se siitä nettikauppakiellosta, jota ei taida olla kuin Suomessa. Itse ostin Amazonista toiselta myyjältä ja taatusti oli samaa Excuviancen Vesperaa, miä aiemmin ostin kosmetologilta. Nyt tosin hinnat Amazon uk:ssa nousseet, niin pitäisi löytää uusi ostopaikka

Vierailija
14/20 |
24.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Vespera maksaa tällä hetkellä kosmetologin kautta ? Nettihinnat noin 50 euroa ja lisäksi lähetyskulut.

Vierailija
15/20 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä ostatte nykyään exuviancea netistä? :)

Vierailija
16/20 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta oon exuviancee käyttänyt ja aina ostanut kosmetologilta. Perhanan kallista. Nyt vielä siirryin exuviancen meikkivoiteeseenkin kun marketin mössöt ei sovellu. Se on taas 50€ lisää laskuun..

Vierailija
17/20 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä sitä ollaan kuin haukka ettei missään saisi edullisemmin myydä kuin kosmetologeilla jotka ovat todellisia ryöväreitä ! Onneksi keski-euroopassa kosmetiikkatuotteet ovat paljon halvempia ja jokainen tilaa mistä itse haluaa.

Vierailija
18/20 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalainen skincity.com. Myy ainakin Suomen hintoja halvemmalla, ja silloin tällöin on tarjouksia, esim. -20% tai kolme kahden hinnalla. Luotettava ja nopea, ilmaiset toimitukset :-)

Vierailija
19/20 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa voit estää nettikauppaa, kannattaisi ehkä mieluummin laskea hintoja, niin on joutunut moni muukin kauppias tekemään.

Vierailija
20/20 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ericsonlab.fi/

https://forlled.fi/

Tällä on hyvät tuotteet kosmetologille kaikki tule ajoissa ja mahtavat markkinointi avustus esim. ilmainen mainosteline  olen saanut sen kuin tilaisin famely pack .