Mitä ajattelet lihavasta ihmisestä kuntosalilla? ev
Kommentit (35)
aattelen että hyvä kun on jaksanut lähtä liikkumaan, ja liikkuminen on paras laihdutuskeino jos haluaa laihtua :)
keskityn treeniin ja musiikkiin ja omiin ajatuksiin :)
niin sekalaista porukkaa, että kaikki sulautuu joukkoon. Ikähaitari on kuitenkin 15-75 vuotta, joten kaikki liikkuu kuitenkin omista lähtkökohdistaan.
Eilen tosin tunsin vilpitöntä ihailua jumpassa, kun vatsalihaksia tehdessä vierssäni jumppaava tosi ylipainoinen ja lähes 50-vuotias viiden lapsen äiti veti koko liikesarjan sata lasissa, ja oli siis todistettavasti tosi hyvässä kunnossa.
Totuus on aivan toinen.
Salilla osoitellaan ja mulkoillaan, yks kuivan kesän orava mm. pyyhki ihan desinfiointiaineella penkin jäljiltäni vaikka olin hikeni kuivannut pois lähtiessäni ja mulkoili samalla mua vihaisesti... Lenkkipolulla tirskutaan ja huudetaan "Hop hop" ja kirmaistaan ohi naurusta vääntelehtien...
Ainoa paikka jossa olen saanut vilpitöntä kannustusta on ollut thainyrkkeilysalilla!
162/90, enkä tosiaan rapakunnossa painostani huolimatta...
Totuus on aivan toinen.
Salilla osoitellaan ja mulkoillaan, yks kuivan kesän orava mm. pyyhki ihan desinfiointiaineella penkin jäljiltäni vaikka olin hikeni kuivannut pois lähtiessäni ja mulkoili samalla mua vihaisesti... Lenkkipolulla tirskutaan ja huudetaan "Hop hop" ja kirmaistaan ohi naurusta vääntelehtien...
Ainoa paikka jossa olen saanut vilpitöntä kannustusta on ollut thainyrkkeilysalilla!162/90, enkä tosiaan rapakunnossa painostani huolimatta...
salilla, missä pääasiassa isoja, kovaa treenaavia miehiä ja ihan rauhassa saa olla. Millekään kaupalliselle fitness-tähtösten salille ei kyllä kiinnostaisi mennäkään arvosteltavaksi. Kunnan uimahallin sali on myös ihan perusjamppojen sali.
onneksi en ole noin lihava
tosi reipasta että se on täällä
tsemppiä
tai sitten olet vielä sen verran nuori, että olet tosi herkkänä ympäristön reaktioille - sellaisillekin jotka ei ole tarkoitettu sulle. Minä olen itse ylipainoinen ja harrastan liikuntaa, enkä ole törmännyt tuollaiseen. Siis totta kai on aina ihmisiä, jotka tuijottaa, ja osa suomalaisista möllöttää aina naama nutturalla kanssaihmisiä. Mut se on heidän ominaisuutensa, ja samalla tavalla he mollottavat kaikkia ympärillään. Törttöjäkin on aina. Mut suurin osa on ihan tavallisia, fiksuja ihmisiä, jotka on nähneet monenlaisia ihmisiä.
Toivottavasti sulla käy tulevaisuudessa parempi tuuri, etkä joudu pahoittamaan mieltäsi.
onneksi en ole noin lihava
tosi reipasta että se on täällä
tsemppiä
Käyn myös zumbassa jossa on aivan järjettömän lihavia ihmisiä, niin lihavia että itseä epäilyttäisi että olen hengenvaarassa jos olisin noin lihavana siellä. Oikeasti nostan niille hattua! Normaalipainoisena ja hyväkuntoisenakin on ihan rankka tunti, musta ei varmasti olisi siihen mitä ne tekee ja valitsisin jonkun helpomman lajin.
että hieno juttu, että on ottanut itseään niskasta kiinni ja yrittää tehdä lihavuudelleen jotain...
Tosi kiva että toi on uskaltautunut tänne ja yrittää liikkua. (Joskus ikävä kyllä myös ajattelen ettähyvä, että kerrankin joku on läskimpi kuin minä)
Niin minäkin! Siis ajattelen, että onpas kivaa kun joku on läskimpi.
Ajattelen että taas joku laiska läskimakkara on maksamassa aneita laiskottelusta ja mässäilystään. Ei noi läskiperseet siellä kuntosalille koskaan laihdu, sillä niillä on munkit mielessä ihan liian usein ja itsekuri ei riitä mihinkään urheilun suhteen. Kunhan käyvät salilla että voivat tuntea itsensä ahkeriksi, ja sit voivat valittaa kuinka "eivät vaan millään laihdu!" samalla kun vetävät sitä kolmatta munkkipossuaan.
en niinkään lihavia, vaan yhtä normaalipainoista naista joka teki käsiliikkeitä 2 kg painoilla; toista naista suihkussa hänellä oli jotenkin jännä ruumiinrakenne sellainen vähän poikamainen mutta kuitenkin vahva lantio.
painonhallinnan ja elämäntapamuutoksen kansa. Käyn vaihtamassa pari sanaa ja varmistan samalla seuraavan tapaamisemme.
Pisti miettimään, että pitäskö meille isompikokoisille olla omia kuntoilupaikkoja jenkkimalliin? Helpottaisko se kuntoilun alottamista? Mitä palveluja voisi olla tarjolla? Millaiset tilat yms. ? Tietääkö joku onko mitään muuta kuin mammajumppaa tarjolla jossainpäin?
mahtava juttu! Mun mielestä ihmisten pitäis muutenkin olla vähän suvaitsevampia ulkonäön suhteen. Siis kun eihän se ole itseltä pois jos toinen näyttää eriltä kuin sinä itse.
Ja höpöhöpö nuo silmiin sattuu-huutelijat, niillä on päässä vikaa. Dingdong.
Mä näen ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, en laihoina/lihavina/normaalipainoisina. Mulle on ihan sama. Koetan vain elää elämääni niin että itselläni ois hyvä olla omassa olemuksessa ja kehossa. En oleta, että se mitä minä haluan, on sitä mitä kaikki muutkin haluavat.
Tsemppiä ap, jesss! :)