Mitä ajattelet lihavasta ihmisestä kuntosalilla? ev
Kommentit (35)
T. sairaalloisen lihava salilla kävijä
Vai kärsiikö jonkun omanarvontunto nähdessä muuta kuin oman ihanan itsensä.
Itsellä on aina kynnys mennä jumppaankaan, jos on vähän taukoa ollut, vaikka olen ihan normaalipainoinen.
on myös kiva seurata miten jotkut onnistuu todellakin laihduttamaan. Miksi lihavat epäröivät turhaan salille tai jumppaan menoa, siellä on paljon entisiä pullukoita jotka tietävät tasan tarkkaan mitä toinen käy läpi. Ja jumppakirput on kiinnostuneita omasta suorituksestaan, ei muiden.
olen itsekin lihava ja kaltaisiani on siellä jonoksi saakka.
On mahdollista, että lihava yrittää elämänmuutosta, on mahdollista ettei. Ei kannata miettiä liikoja.:)
Tosi kiva että toi on uskaltautunut tänne ja yrittää liikkua. (Joskus ikävä kyllä myös ajattelen ettähyvä, että kerrankin joku on läskimpi kuin minä)
että pitää huolta kunnostaan, ja kenties laihtuukin vähän.
tarvitsevat myös käyvät siellä, ettei pelkästään ne itseänsä esittelevät kauniit naiset, niinkuin tämän ketjun aloittajakn ehkä on?
Minulla on musa täysillä ja tiukka ohjelma jonka vedän tunnissa läpi ja sitten suihkuun ja kotiin.
Luulin että muutkin tekevät siellä niin.
Minulla on musa täysillä ja tiukka ohjelma jonka vedän tunnissa läpi ja sitten suihkuun ja kotiin.
Luulin että muutkin tekevät siellä niin.
Juuri näin, kaikki jotka haluu
, mukaan vaan
en tosiaan ajattele juuri kenestäkään mitään
Keskityn omiin juttuihini
niin lihavien ihmisten kohdalla se on positiivista, siis hyvä, että ovat kuntoilemassa :)
kun en kulje laput silmillä vaan näen muut ihmiset ja usein jopa puhunkin heille, varsinkin pukuhuoneessa. No, tulosta on kuitenkin tullut, joten jospa se kompensois vähän tätä virhettä?
Olin juuri jyväskylän uudella salilla. Ekaa kertaa yli viiteen vuoteen kaikkine läskeineni. 30kg olisi vähintään puotettava.
Kiitos positiivisista vastauksista!
toivottavasti ei treenaa itseään liian kipeäksi, että innostus käydä punttiksella säilyy
että tuo ihminen on juuri oikeassa paikassa! Juuri ne lihavat ja huonokuntoiset tarvitsevat kipeimmiten liikuntaa ja sen tuomia terveysvaikutuksia!
Samalla ajattelen, että hatunnoistoinen paikka, ei ole mikään helppo kynnys tulla kuntosalille treenattujen, laihojen kroppien viereen ähkimään ja hikoilemaan kuin sika. Vaatii rohkeutta ja tahdonvoimaa tulla ja laittaa se elämä kuntoon. Hienoa!!! Liikunta erittäin lihavalle kun ei ole mikään herkkuhetki, vaan oikeasti aika kiduttava kokemus, joka onneksi helpottuu ajan kanssa (ja toivottavasti myös laihtumisen seurauksena).
Ikävää, jos jotain loukkaa "silmään" kun lihava kuntoilee. Saisivat hävetä kaikki ylimieliset hoikkikset! Menkööt he itseensä, ja miettikööt omaa kypsymättömyyttään ja asennevammaansa.
Mä olen hyvin ylipainoinen, mutta olen aina harrastanut liikuntaa monipuolisesti ja vieläpä ihmisten ilmoilla. Kuntoni ei ole mikään rupu, koska en ole vastentahtoisesti noussut sohvaperunasta hikoilemaan "kuin sika" ;D olen silti edelleen lihava, koska syön liikaa....
Samalla ajattelen, että hatunnoistoinen paikka, ei ole mikään helppo kynnys tulla kuntosalille treenattujen, laihojen kroppien viereen ähkimään ja hikoilemaan kuin sika. Vaatii rohkeutta ja tahdonvoimaa tulla ja laittaa se elämä kuntoon. Hienoa!!! Liikunta erittäin lihavalle kun ei ole mikään herkkuhetki, vaan oikeasti aika kiduttava kokemus, joka onneksi helpottuu ajan kanssa (ja toivottavasti myös laihtumisen seurauksena). .
Mä olen hyvin ylipainoinen, mutta olen aina harrastanut liikuntaa monipuolisesti ja vieläpä ihmisten ilmoilla. Kuntoni ei ole mikään rupu, koska en ole vastentahtoisesti noussut sohvaperunasta hikoilemaan "kuin sika" ;D olen silti edelleen lihava, koska syön liikaa....
Samalla ajattelen, että hatunnoistoinen paikka, ei ole mikään helppo kynnys tulla kuntosalille treenattujen, laihojen kroppien viereen ähkimään ja hikoilemaan kuin sika. Vaatii rohkeutta ja tahdonvoimaa tulla ja laittaa se elämä kuntoon. Hienoa!!! Liikunta erittäin lihavalle kun ei ole mikään herkkuhetki, vaan oikeasti aika kiduttava kokemus, joka onneksi helpottuu ajan kanssa (ja toivottavasti myös laihtumisen seurauksena). .
T: toinen superlihva kuntoilija