Ikean Ektorp mustana - kommentteja
Auttakkee mammat!! Nyt olisi sohvan osto edessä ja vihdosta viimein ostamme tuon Ektorp sohvan, kun olen sitä jo monta vuotta meinannut. Näkyykö mustassa kangassohvassa kaikki kovin herkästi? Siis kun meillä on kuolaava lapsi ja koira :) Perus nuhjuuntuminen ei mustassa näkyisi, mutta kun on noita räkänokkia tuossa kuitenkin...
Kommentteja, kokemuksia??
Kommentit (26)
Meillä on sekä natuzzin nahkasohvat ja nyt hankitaan vielä ektorp. Mietin kans noita värejä.harmaan olisin ottanut,mut jos sitä ei voi tosiaan pestä niin sitten varmaan valkoiseen päädyn.
mulla ei kyllä olisi varaa ostaa 5000 euron sohvaa ikinä! Eikä sillä, vaikka olisikin niin en kyllä ikinä raaskisi ostaa noin kallista sohvaa, oli sitten kuinka laadukas, tyylikäs ja designia.
Eikä mua sitä paitsi haittaa sekään, että on Ektorp on yleinen ja monessa kodissa. Eihän se meille näy jos naapurilla on sama sohva... Ja kyllähän se kertoo että sohvaan täytyy olla aika monen tyytyväinen kun se kerta on niin suosittu. Mun silmää Ektorp miellyttää, tuota mustaa kangasta vaan alunperin mietin. Luultavasti ostetaan sitten se valkoinen ja siihen toinen päällinen niin voi vaihtaa+pestä.
Ap
joka on jokaisen kodissa?
ja haluan sen siksi, että siihen saa noita irtopäälisiä ja ne on pestävät. Meillä on nyt n. 3 vuotta vanha sohva joka on aivan järkyttävässä kunnossa kun ei kestä pesua ja kangaskin on nyppyyntynyt. Ei ole varaa jatkuvast laittaa rahaa monta sataa euroa uuteen sohvaan. Tuohon ektorpiin voisi ostaa parilla sadalla sitten uuden päällisen kun vanha on tullut tiensä päähän. Nykyinenkin sohva on muuten ihan priimassa kunnossa, ehjä, ryhdikäs jne mutta kangas on hirveessä kunnossa.
säästä vielä vähän aikaa ja osta kunnon sohva, meillä on 12v vanha sohva iskusta tai askosta, ei edes mikään luksusökysohva, mutta on kuin uusi, tädilläni on hänen syntymä vuotenaan 1949 tehty vanhana ostettu ja on kuin uusi.
En kyllä välttämättä haluaisi katsella yli kymmentä vuotta samaa sohvaa. Sori vaan kaikki viherhipit, mä tykkään joskus laittaa uusiksi. Olen ap:n kanssa samaa mieltä noista Ektorpin vaihtopäälisistä. Meillä ei niitä likaantumisen vuoksi vaihdeta mutta kesäksi valkoiset ja talveksi tummat. Jonain vuonna ostan vielä jouluksi punaiset.
Meilä on vauva ja ostimme silti viiden tonnin kotimaisen sohvan. OStopaikka on Vepsäläinen (jos se mitään kertoo...)
Ihanaa av-mammojen aliarvioimista "jos se mitään kertoo". Kuuluuko 5000 euron sohvaan myös se, että aina pitää mainita kaikille, että se on Vepsäläiseltä? Muuten voisi tuo 5000 euron sijoitus kirpaista, mutta kun saa sanoa tuon Vepsäläisen, niin ai että!
Meillä on ollut kymmenisen vuotta eikä kangas ole mennyt miksikään.
joka ei halua kotiinsa uutta sohvaa joka vuosi, totta että laadukasta sohvaa jaksaa katsella vuosikymmeniä, ehkä parin sadan sohvaa ei jaksakaan katsella.