Kysymys "toisille naisille"
Eikö teitä yhtään huoleta se, että todennäköisesti tuutte jäämään kiinni?? Ehkä tänään, ehkä ens viikolla, ehkä vasta parin kuukauden päästä.. Todennäköisesti kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Eihän siihen tarvita kuin yksi silminnäkijä (vaikka kaverin kaveri), joka näkee teidät jossain. Te ette välttämättä tunne sitä silminnäkijää, mutta se tuntee jonkun teidän kaverin jne. Suomi on niin pieni maa.
Varmaan kuvittelette, ettei se kiinnijääminen tapahdu teille ja että kuulutte siihen onnelliseen n.1% pettäjistä, jotka ei koskaan jää kiinni.
Kyllä mua pelottaisi, jos olisin teidän sijassa.
Vai onko teille oikeasti ihan se ja sama, jos/kun teidän perhe hajoaa ja tulette asumaan eri osoitteissa lastenne isän kanssa? Joudutte pakkaamaan omat ja lastenne tavarat muuttolaatikoihin ja oikeasti muuttamaan pois kotoa? Ettei se olis pelkkää utopiaa vaan täyttä totta?
Kommentit (18)
Tarkotin siis kyssän perheellisille toisille naisille... En tajunnut sitä mainita :)
ap
Miksi se toinen nainen on syyllinen? Eikö ketään kiinnosta mitä se mies tekee? Onko se niin että kun mies pettää, syy on naisessa ja kun nainen pettää, syy on naisessa? Eikö syy ole koskaan miehessä?
Kummallinen epätasa-arvoinen kysymys ap:ltä. En ymmärrä tätä ajattelua. Eihän toinen nainen ole vastuussa, muuta kuin silloin kun hänellä on perhe ja mies, jota pettää.
Tarkotin siis kyssän perheellisille toisille naisille... En tajunnut sitä mainita :) ap
En ole koskaan kuullut tällaisesta..
menee kaikki aika perheen hoivaamiseen ja siihenhän se oma avioliittokin sortuu. Mies jää kakkoseksi kirkkaasti ja turhautuu kun ei saa huomiota, seksiä eikä rakkauta. Kaikki voimat menee lapsille ja arkeen naisella.
perheellinen mies ja sinkku/eronnut nainen.
Eli ainakin itse tiedän vain yhden pettävän tai aiemmin pettäneen aviovaimon, mutta aika monta aviomiestä :(
Olen miehelleni sanonut jo monta kertaa, että liittomme on tässä ja haluan erota. Mies haraa vastaan kaikin keinoin, vaikka väliltämme on kaikki lämpö ja läheisyys loppunut jo ajat sitten.
Vaikeahan se on yhteistä taloa laittaa myyntiin ilman yhteistä päätöstä jne. Tässä käydään väsytystaistelua. Jos jään kiinni pettämisestä, ei se minua paljon hetkauta.
t.toinen nainen
edellistä (kasia).
Ja jos mies, jota tapailen satunnaisesti jää kiinni, ei ole minun asiani. Itsepähän on sekin soppansa keittänyt.
Elämä on.
Olen miehelleni sanonut jo monta kertaa, että liittomme on tässä ja haluan erota. Mies haraa vastaan kaikin keinoin, vaikka väliltämme on kaikki lämpö ja läheisyys loppunut jo ajat sitten. Vaikeahan se on yhteistä taloa laittaa myyntiin ilman yhteistä päätöstä jne. Tässä käydään väsytystaistelua. Jos jään kiinni pettämisestä, ei se minua paljon hetkauta. t.toinen nainen
Miksi et sitten kerro suoraan siitä toisesta miehestä? Mitä sitä salailemaan?
Ja saa tähän tietysti vastata miehetkin, ajattelin vaan että enemmän naisia tämän palstan lukijoina.
ap
oikeastaan meitä oli jopa kolme saman miehen kanssa ja saimme sattumalta "tietää toisistamme" kun istuimme yhdessä iltaa saman pöydän ääressä ilman tuota miestä.
Ei siinä oikein tiennyt mitä ajatella. Tunsin itseni hyvin loukatuksi ja olisi tehnyt mieli kuristaa se äijä.
Järjestimme kuitenkin tapaamisen miehen kanssa jossa me kaikki hänen kolme naistaan olimme paikalla.
Mies lipesi sen siliän tien pois paikalta kun tajusi mistä oli kyse.
Mun mielestä kaikki jotka pettää, tai ovat tietoisesti varatun miehen/naisen kanssa joutaisivat helvettiin!
Miten jotkut voivatkin olla niin itsekkäitä että pettävät, tai ovat mukana pettämisessä?!
Mies on heikompi kuin minä, haluaisin että hän saisi tämän eron jotenkin käsiteltyä niin, ettei mene ihan rikki. Haluan antaa hänelle aikaa, koska pakko tuon kieltämisreaktion on mennä ohi jossain vaiheessa.
Lapset kärsisivät myös, jos isä romahtaisi täysin. Odotan, että hän esim. tapaisi uuden naisen, joka on miehille yleensä se helpoin tapa käsitellä eroa.
Itse en kuitenkaan enää jaksa tätä seksitöntä elämää, joka on meillä jatkunut jo todella pitkään.
menee kaikki aika perheen hoivaamiseen ja siihenhän se oma avioliittokin sortuu. Mies jää kakkoseksi kirkkaasti ja turhautuu kun ei saa huomiota, seksiä eikä rakkauta. Kaikki voimat menee lapsille ja arkeen naisella.
Luepa uudeelleen se viikonlopun ketju täältä jossa kysyttiin aviovuosien määrä ja pettämiskertojen lukumäärä, aika järkkyä luettavaa. Osa oli ehtinyt pettämään ihan muutaman aviovuoden jälkeen jo lukuisia kertoja. Ihme urpoja täällä, haisee ihan feministin sekoiluilta noi sun jutut.
Tutkimusten mukaan miehet ja naiset pettävät lähes yhtä paljon, ero alle 5 %.
naimisissa olevan miehen kanssa. Eihän se minun ongelma olisi ollut jos olisin kiinni jäänyt. Miehen ongelma kai enemmän, vai...?
Mitä se minuun olisi kuulunut?
että olisin jäänyt kiinni tai mies olisi tajunnut asian sanomatta. mulla ei ollut motiivina mitenkään salailla asiaa vaan päästä exästä eroon kun ei se tajunnut hyvällä niin pahalla sitten. jälkeenpäin ajatellen olisin voinut toimia fiksumminkin. exän reaktiota enemmän hirvitti että sen toisen osapuolen silloinen olisi tullut repimään silmät päästä kun asia selvisi, mutta loppu hyvin kaikki hyvin...
...eikä minusta tule. Sen verran koen vastuuta ja ajattelen, että jos mies on niin luuseri, ettei osaa erota edellisestä ennen kuin kalastelee seuraavaa, ei sillä muutenkaan ole kaikki ihan 'kotona' enkä sellaisen kanssa lähtisi suhteeseen.
Eihän se ns. toinen nainen yleensä ole se varattu, vaan juurikin se mies... Jos yrität kysyä, eikö pettäjää pelota, että jää kiinni, niin muotoilehan aloitus vähän toisin, että tajuaakin jotain.
Ole niin, että usein toisella naisella ei ole omaa perhettä eikä siis paljon kiinni?
Joten kyssän voisi osoittaa miehille..