Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun sinä olet vanha, LEIKKAATKO LYHYEN TUKAN JA:

Vierailija
01.11.2011 |

ostatko sinulle beigen palttoon ja beiget tai harmaat suorat housut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain en ole demetoitunut ja en ymmärrä enää että täm luiru suomalainen hiuslaatu näyttää paljon paremmalta lyhyenä kuin pitkänä tai edes olkapäille ulottuvana.

Ehkä ostan beigen palttoon noiden ikuisten mustien sijaan tai ehkä punaisen tai jonkun muun kivan värin.

Voi olla että pukeudun beigeihin tai harmaisiin housuihin, vielä en ole pukeutunut, luultavasti puen vain verskat, mitä sitä kiristäviin suoriin housuihin.

Vierailija
2/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut hyvän aikaa. Beige ei mulle sovi yhtään, joten tuskin siirryn beigeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan kaljuuntua kuten mummonikin, joten turha pitkänä pitää. Beigejä teryleenihousuja, vai mitä ne nyt oli, en hommaa.

Vierailija
4/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vain en ole demetoitunut ja en ymmärrä enää että täm luiru suomalainen hiuslaatu näyttää paljon paremmalta lyhyenä kuin pitkänä tai edes olkapäille ulottuvana.

Ehkä ostan beigen palttoon noiden ikuisten mustien sijaan tai ehkä punaisen tai jonkun muun kivan värin.

Voi olla että pukeudun beigeihin tai harmaisiin housuihin, vielä en ole pukeutunut, luultavasti puen vain verskat, mitä sitä kiristäviin suoriin housuihin.

Kävin just parturissa Turkissa ja parturi suorastaan kieltäytyi leikkaamasta pitkiä ja paksuja kutrejani, koska sanoi niiden olevan "loistavassa kunnossa" - ihan paikallisiin verrattuna. Ja heillähän on nimenomaan paksu tukka.

Ai niin, se olennaisin, olen suomalainen mies.

Vierailija
5/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet hiukset minulla on ollut 12-vuotiaasta lähtien.

Harmaita housuja minulla on joskus ollut. ..saattaa jotkut kaapista löytyä nytkin, en vain ole moneen vuoteen pitänyt.

Ajatus beigeistä housuista lähinnä puistattaa. Enemmän tykkään mustista ja tummanruskeista. Tummansinisetkin menee.

Perinteiset suorat housut eivät sovi vartalotyypilleni.

- nelikymppinen

Vierailija
6/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaaleita villakangastakkeja - ei beigejä, väri ei sovi mulle, mutta luonnonvalkoisia, vaniljanvärisiä tai vaaleanharmaita.

Mä olen myös leikannut vyötärölle ulottuvat hiukseni olkapääpituisiksi vanhentuessani pari vuotta sitten. Ei niinkään siksi, että niiden kunnoss aolisi ollut mitään vikaa, mutta kyllästyin kun ne on sellaista jokasuuntaan hapsottavaa vähän kihartuvaa laatua, joka ei ikinä näytä siistiltä ja laitetulta ja asialliselta, vaan aina siltä, että on hullu karannut suljetulta. Kunnon leikkauksella yritän etsiä piekmminkin menestyvän naisen ulkonäköä, mutta vähän on vielä hakusessa.

Vierailija
7/7 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio leikata hiuksia. Anopilla on aivan upea harmaa polkkatukka, joka on paksu kuin mikä. Olisi kamalaa jos se menisi sen kynäsemään!!