Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia vaivaa

Vierailija
31.10.2011 |

Paikkakunnallemme muutti perhe, kaukaa pohjoisesta johon ystävystyimme mieheni kanssa aika pian. Nyt vietämme aika usein iltaa yhdessä ja heidän 15 v. tyttönsä on ollut meillä lasten hoitajana vähän väliä, että päästään ulos ja omiin menoihin.

Minua on vaan alkanut vähän ihmetyttämään tuossa tytössä se, että hän on hyvin hyvin hiljainen ja ujon oloinen, mutta nyt olen alkanut miettiä, että onko hänellä jonkinlaista ekshibitionistin vikaa. Hänellä on aina päällä piukkaakin piukempia housuja ja paitoja ja viime kesänä hän istui rappusilla kyykyssä pitkään siten, että hänen pikkuhousunsa näkyivät ja ainakin tuolloin kuvittelin, että mieheni siinä tiirasi sitten. Tuntuu jotenkin aina asettuvan sellaiseen asentoon, että vartalonsa on edukseen yms. Asia vaivaa vähän siksi, että minusta mieheni on välillä vähän turhan pitkään katsellut tyttöä eri tilanteissa. Tuo tuntuu minusta tosi öklöltä, että aikuinen mies katsoo tuon ikäistä sillä silmällä. En usko ainakaan kokonaan kuvittelevani.

Iän puolestahan hän on minusta ihan lapsi, mutta voisiko olla siitä huolimatta, että vaikka hän on todella ujo ja hiljainen, että hän kuitenkin nauttii itsensä näyttämisestä. Vai onko hän vaan vielä niinkin viaton, että ei edes ymmärrä peittää itseään.

En tiedä onko tuolla loppujen lopuksi mitään merkitystäkään. Minun ongelmani taitaa olla se, että minua inhottaa jos oma mieheni on kiinnostunut tuollaisesta. En sinänsä usko, että hän mitään tekisi, mutta mutta... Mitä siinä sitten voi tehdä ja en nyt haluaisi lapsen vahdistakaan luopua. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta omien miestenne osalta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli et satu olemaan itse erityisen mustasukkaista laatua, niin saattaa hyvinkin olla että tyttö todella viehättää miestäsi tavalla tai toisella. Toivottavasti en herätä nyt sinua aivan ruususen unesta, mutta meillä miehillä vaan on yleensä tapana katsella naisia. Nuoria ja vanhoja, aivan ulkonäöstä riippuen. Ja vaikka tuo tyttö onkin henkiseltä kehitykseltään varmasti ikäistensä tapaan kokolailla vielä lapsi, niin vartaloltaan hän voi hyvinkin olla jo melkoisen aikuinen ja siksi viehättää miestäsi. Pari asiaa sinun on kuitenkin hyvä varmasti muistaa: katseista on pitkä matka tekoihin ja toisaalta olisiko miehesi niin typerä, että sekaantuisi millään tavalla alaikäiseen? Eihän sellainen tietysti aivan mahdotonta ehkä ole, mutta tuskin kuitenkaan se todennäköisin vaihtoehto.

Vierailija
2/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero kahdelta. Asia on juuri näin. Ei se katse käänny heti pois, jos toinen on lähes tyrkyllä. Kuitenkaan se ei tarkoita, että miehesi himoitsee tällaista tyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numero kahdelta. Asia on juuri näin. Ei se katse käänny heti pois, jos toinen on lähes tyrkyllä. Kuitenkaan se ei tarkoita, että miehesi himoitsee tällaista tyttöä.

te sitten ajattelette muita naisia katsoessanne?

Vierailija
4/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmasi ei tosiaan ole tämä tyttö, olkoon ekshibitionisti tai ei, vaan se että mies tykkää katsella häntä. Ehkei se kaikkia edes vaivaisi mutta minuakin kyllä.

Vierailija
5/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneutta ja muotoja nyt vain katsoo, kuten taidetta... se kiehtoo ilman, että mitään erityistä tulee ajateltua.

Ei naista katsoessa aina ajattele seksiä, näkemästä voi pitää muutenkin.

Vierailija
6/20 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä muutenkaan tule papereita kyseltyä jokaiselta joka vähänkin silmää miellyttää. Kuten jo todettiin, katseista on pitkä matka tekoihin, mutta kyllä ne omat tiirailut vaimoa aina ärsyttää, kun alkaa itse olla jo elähtänyt 3-kymppinen niin ei oikein pärjää enää ulkonäössä teineille :)

Vierailija
7/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voisi olla ihan omasta kynästäni tämä tilanne. Samalla tavalla meillä on tosin nyt jo 16 tai 17 vuotias naapurin tyttö useinkin lapsia hoitamassa. Ollut jo pari vuotta eli luultavasti oli 14 kun aloitti meillä ja koko tuon ajan on mieheni ollut ilmiselvästi lääpällään.

Olen hänelle joskus asiasta sanonutkin, koska asia vaivasi, eniten ehkä siksi, että minusta oli jotenkin todella ikävää, että tunsin niin negatiivisia tuntemuksia omaa miestäni kohtaan. Jotenkin tuo vaan tuntui juuri äklöltä ja likaiselta, että aikuinen mies toimii noin ja ei edes osaa tai viitsi peittää asiaa. Kyseessähän oli kuitenkin paljonkin alaikäinen. En kuitenkaan usko, että miehessäni mitään pedofiilin vikaa on koska kyllähän tyttö ihan nuorelta aikuiselta näyttää, ei lapselta.

Jossain vaiheessa ajattelin myös, että voi olla tytölle ikävää jos aikuinen mies tuolla tavalla töllää, mutta en sitten tiedä kun tuntuu juurikin samalla tavalla pukeutuvan todella pissismäisen paljastavasti. Voi olla niinkin, että tyttö ei ole huomannut, minä tietysti tunnen mieheni niin hyvin, että olen ihan varma tästä kuolaamisesta. En edes ole yleensä kovin mustasukkainen tai epäileväinen.

Kai tuon asian tekee ikäväksi myös se, että ikäänkuin toinen nainen, jollakin tavalla kuitenkin myös kilpailija minulle, tulee omaan kotiin ja oma mies sitten innostuu siitä. Kadulla tölläämisestä en niin välittäisikään. Isoin asia tuossa kuitenkin on se, että kyse on teinistä, josta mieheni ei todellakaan pitäisi olla millään lailla kiinnostunut. Odotan vaan sitten tässä aikaa kun omat poikamme alkavat tuoda tyttöystäviään mielle, mikähän kuolaaminen siitä sitten alkaa.

Vierailija
8/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on ominaista tuijottaa nuoria, terveitä ja hedelmällisiä naisia. Se on täysin luonnollista. Toiset pystyy peittämään kiinnostuksen, toiset eivät. Miehesi ei todellakaan pitäisi olla millään lailla kiinnostunut? Siis mitä ihmettä? Terve mies on aina kiinnostunut sellaisesta.

Vierailija
9/20 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta mies ole heitä sen kummemmin tuijotellut, mutta me yhdessä ollaan kyllä puhuttu paljon heidän ulkonäöstään: "Tosi nätisti x laittautui baariin, hyvin sopii tuo mekko hänelle." "Y on tosi siro" jne. Vailkka mekin olemme nuoria, olen toki rupuinen kääkkä tyttöihin verrattuna. Ei minusta silti tunnu pahalta noteerata heidän 'etujaan' ja minusta miehen katse on luvallinen. Saahan kauneutta katsoa, eri juttu jos limaisesti kuolaisi.

Vierailija
10/20 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on kauneutta oli sitten kyseessä ihminen (nuori tai vanha), taideteos, luonto tai jokin muu kauniisti muotoiltu esine. Mikäli aloittajan mielestä kyseessä on kuitenkin muunlainen tuijottelu niin suosittelisin itse hakeutumaan sellaisiin asentoihin/kuvakulmiin jossa saa omalta mieheltään kiinnostuneita katseita. Sohvalla rötköttävä vaimo verkkareissa kun ei välttämättä ole se kaikista esteettisin katseltava vaikka kuinka rakastaisi toista.

Vierailija
11/20 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs nainen on seksikäs vaikka säkki päällä.

Tietoisuus siitä, mitä vaatteiden alla on, se riittää. Usein peittäminen on paljon seksikkäämpää kuin paljastaminen.

Sohvalla rötköttävä vaimo verkkareissa kun ei välttämättä ole se kaikista esteettisin katseltava vaikka kuinka rakastaisi toista.

Vierailija
12/20 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs nainen on seksikäs vaikka säkki päällä.

Tietoisuus siitä, mitä vaatteiden alla on, se riittää. Usein peittäminen on paljon seksikkäämpää kuin paljastaminen.

Tuossa olen kyllä samaa mieltä, mutta ei se säkkikangas välttämättä ole kaikkein esteettisin vaihtoehto. Sama kun peittäisi Mona Lisa jätesäkkiin ja sanoisi, että ihailkaa siitä mestarillista taideteosta. Kaikkihan sen tietää mitä siellä säkin alla on, mutta ketä se enää kiinnostaa. Tarkoitinkin tuolla lähinnä yleistä asennetta. Mielestäni jos haluaa näyttää hyvältä niin se onnistuu keneltä vain. Vaatii vain aika paljon korvien väliltä. Ryhti on myös mielestäni aivan liian aliarvostettua nykyään.

Vierailija
13/20 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on ominaista tuijottaa nuoria, terveitä ja hedelmällisiä naisia. Se on täysin luonnollista. Toiset pystyy peittämään kiinnostuksen, toiset eivät. Miehesi ei todellakaan pitäisi olla millään lailla kiinnostunut? Siis mitä ihmettä? Terve mies on aina kiinnostunut sellaisesta.

mies sitten tajua, että voi tuntua naisesta pahalta, jos kumppani kuolaa kaikkia vastaantulevia naisia?

Vierailija
14/20 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on vielä sellainen asenne, että minähän perkele katson ja kuolaan vieraita naisia vaikka kuinka olisin parisuhteessa, ihmettelen vain että miksi nämä miehet sitten edes sitovat itsensä yhteen ihmiseen jos koko ajan tekee mieli muita naisia.

Vierailija
15/20 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi miehet sitoutuvat yhteen naiseen, koska nainen yleensä haluaa naimisiin eikä moniavioisuus ole Suomessa sallittua. Harva nainen myöskään haluaa jakaa miestään edes avoliitossa. Tiedän kyllä näitä avoliittotapauksia. Esim. 2 naista ja mies. Vai tarkoitttaako edellinen, että ainoastaan miehet jotka eivät kuolaa muita naisia menevät naimisiin hehehehehehe...

Vierailija
16/20 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomattomia nämä miesten vastaukset. Ihan kuin joku miesluonto antaisi oikeutuksen tuijottaa ja töllätä kaikkia naisia. Tietäkää vaan, että tuijotettavaksi joutuvat naiset eivät pidä ällöstä tölläämisestänne saatikka sitten vaimonne, jota minusta olisi kohtuullista kunnioittaa sen verran, että ette tuijota muita vaimonne seurassa. Ei voi olla liikaa vaadittu!!!

Ja en pidä edes katsetta maailman kauheimapan asiana, en siis ole tiukkapipo. Joskus saatan itsekin komeaa miestä katsoa perään, mutta tuo perustelu, että kaikki miehet tuijottavat naisia ja ovat kaikista naisista kiinnostuneita ja varsinkin nuorista teineistä saa tosiaan hermostumaan.

Sanon vain, että kunnioittakaa toista sukupuolta ja varsinkin vaimojanne.

Vierailija
17/20 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi miehet sitoutuvat yhteen naiseen, koska nainen yleensä haluaa naimisiin eikä moniavioisuus ole Suomessa sallittua. Harva nainen myöskään haluaa jakaa miestään edes avoliitossa. Tiedän kyllä näitä avoliittotapauksia. Esim. 2 naista ja mies. Vai tarkoitttaako edellinen, että ainoastaan miehet jotka eivät kuolaa muita naisia menevät naimisiin hehehehehehe...

miksi mies ei vaan ole koko ikäänsä sinkkuna ja paneskele niin monia naisia kuin sielu sietää?

Vierailija
18/20 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen (15v.) tyttö alkaa etsimään omaa seksuaalisuuttaan ja monilla siihen liittyy myös tarve hakea omalle vartalolleen hyväksyntää ja eikä mitenkään ihmeellistä, että sitä hyväksyntää haetaan kokeneelta urokselta.

Se ei tarkoita, että tyttö etsii petikumppania vaan nimenomaan niin, että tyttö rakentaa itseään, toivottavasti vielä useita vuosia, ollakseen joskus tarpeeksi itsevarma valitsemaan mieluista petikumppania.

Itse olen tälläiseen muutaman kerran törmännyt ja vastannut hetken katseella ja hyväksyvällä hymyllä ja sitten mennyt pois. Vaimoni kanssa ollaan asiasta puhuttu ja hän on kanssani samoilla linjoilla eikä tottavie koe paikkaansa uhatuksi.

m43

Vierailija
19/20 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäinen (15v.) tyttö alkaa etsimään omaa seksuaalisuuttaan ja monilla siihen liittyy myös tarve hakea omalle vartalolleen hyväksyntää ja eikä mitenkään ihmeellistä, että sitä hyväksyntää haetaan kokeneelta urokselta.

Se ei tarkoita, että tyttö etsii petikumppania vaan nimenomaan niin, että tyttö rakentaa itseään, toivottavasti vielä useita vuosia, ollakseen joskus tarpeeksi itsevarma valitsemaan mieluista petikumppania.

Itse olen tälläiseen muutaman kerran törmännyt ja vastannut hetken katseella ja hyväksyvällä hymyllä ja sitten mennyt pois. Vaimoni kanssa ollaan asiasta puhuttu ja hän on kanssani samoilla linjoilla eikä tottavie koe paikkaansa uhatuksi.

m43

onkin kypsä suhtautuminen asiaan, mutta jos oma mies kuolaa avoimesti jotain teiniä niin ei se todellakaan kivalta tunnu.

Vierailija
20/20 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siitä kukaan vaimo ilostuu jos avoimesti kuolaa.

Kai se oikea tekniikka on sitten sitä kypsää suhtautumista.