Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - MARRASKUU
Kommentit (46)
Vaikka pino alkaa hiljentyä, taidan silti laittaa joulukuullekin vielä pinon pystyyn. Ja ihanaa, saan siihen kirjata ainakin kaksi plussa-uutista :-)
anir: Olen tosi pahoillani. Ei meillä tosin kauhean paljon parempi tilanne ole, mies ei varsinaisesti halua yrittää vaan tulee jos on tullakseen. Ja kun makuuhuoneessa on useimmiten hiljaista paitsi "väärään aikaan" ja mulla se diagnoosi oligo-ovuloiminen, eipä kauhean suurta todennäköisyyttä tärppiin ole taas muutamaan vuoteen. Pöh.
Mä olen niin tyytyväinen itseeni, olen pystynyt olemaan laskematta kiertopäiviä ja eilen varmistin kalenterista, että tänään kp 29. Eli tänään pitäisi menkkojen alkaa ja toivottavasti alkavatkin, jotta kierto pysyisi säännöllisenä. Ja toisaalta jos tänään alkavat niin tiedän, ettei mitään mahkuja tärppiin olisikaan ollut ensin liian aikaisen ja sitten liian myöhäisen ajankohdan vuoksi.
Tietty sitä silti toivoo ja miettii "oireita" mutta mitään aiempiin rinnastettavaa ei ole niin tokkopa raskaana olen.
t. Vilmis
Miekin olen käynyt täällä kurkkimassa kuulumisia Nipeltä. Onko viiva vahvistunut? Pidähän meidät ajantasalla? :)
Minäkin olen onnistunut olemaan laskematta kiertopäiviä, ovisajan vaan tunnistan muuten....
Menkat alkanee reilun viikon kuluttua, sitä odotellessa
Minä varmaan pyörin täällä vielä, on niin epäluottavainen olo. Oireita ei pahemmin ole muuta ku issiais vaiva ja itkuherkkyys, muuten olot on ollu aika normaaleja.
Toivotaan teille muillekin vauva uutisia :)
Täällä olisi uusi kuumeileva. Viimeksi kuumeillessani ajattelin, että toivottavasti minun ei tarvitse ikinä edes avata tätä kyseistä kuumeilijoiden palstaa. Toisin kävi ;'(
Takana siis kkm, huomattu rv 18, mutta tapahtunut vähän aikaisemmin. Tapahtuneesta on nyt 4vkoa. Tänään uskalsin jo alkaa ajattelemaan uudelleen yrittämistä, vaikka luulin etten koskaan enää haluaisi edes ajatella asiaa. Päätin siis heti kirjoittaa tänne.
Onko keskenmenon kokeneille suljettua ryhmää? Itse en ainakaan tuolta ryhmistä moista ole löytänyt...
Itselleni tuntuu vaikealle kertoa keskenmenostani ja kokemuksistani näillä julkisilla palstoilla, jotenkin tuntuu että en halua kaikkea kaikille kertoa... Joskin niiden julkisten tarinoiden lukeminen on auttanut minua viimeiset viikot.. Vauvakuumeiluhan on nyt jo askel parempaan ja täällä uskaltaisin ehkä jopa jotakin itsestäni kertoa.
Mitä mieltä te olette jos perustaisimme keskenmenon kokeneille oman suljetun ryhmän? Siellähän voisi olla koko keskenmenojen kirjo:
purkautumisketju keskenmenon juuri kokeneille ja oma keskustelu vauvakuumeilijoille, odottajille sekä jo vauvautuneille...
Kukaan ei ymmärrä meidän tuntemuksia paremmin kuin toinen saman kokenut...
Mitäs mieltä olette, jos tälläistä ryhmää ei ole, niin perustetaanko?
Ainakin minulle se tulisi nyt enemmän kuin tarpeeseen...
- iitu
Voi Nippe, mä todella toivon et viiva lähtee vahvistumaan ja tällä kertaa kaikki menee hyvin! Varovaiset onnittelut! :)
Onnea myös Mintulle raskautumisesta :) Ja täällähän minäkin vielä pyörin, vaikka raskaus kuitenkin jo aika pitkällä.
Täällä tänään rakenneultra takana. Kaikki hyvin. Tyttö ja poika tulossa :)
pupuliini
Toivotaan parasta, että viiva vahvistuu ja matkalainen pysyisi kyydissä kesään saakka.
Onnitelut Mintullekin!
Minä onneton en taida enää ikinä saada plussatestiä, saati vastasyntynyttä syliini :(