Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos menkat jäivät (lähes) pois Mirenan kanssa, oliko vuodot niukkoja jo heti asennuksen jälkeen?

Vierailija
31.10.2011 |

Mulle laitettiin hormonikierukka kuukausi sitten. Tiputtelua on ollut aika paljon ja nyt on alkanut kuukautiset. Odotin, että vuoto vähenisi heti, mutta aika lailla samanlaiset menkat on kuin aiemminkin. Ilman tamponi+side-yhdistelmää en pärjää ja tunnin, parin välein pitää suojukset vaihtaa. Harmittaa! Mulla on superrunsaat menkat ja ihan vuodon vähentämistarkoituksessa kierukan otinkin. Pitäisikö vuodon vähentyä heti vai voiko mun tilanne vielä tästä kuukausien kuluessa parantua?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ollut lähes ilman menkkoja. Toinen menossa jo eli yhteensä 6 vuotta.

Vierailija
2/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kk:n tiputteli ja kuukautiset tavallaan hiipui pois niin, että puolen vuoden päästä verta tuli vain pikkaisen pyyhkäistessä parin päivän ajan. Nykyisin en edes huomaisi ellei naamaan tulisi aina yksi finni kun on se aika kuusta =).

Mirena nyt kahdeksatta vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennuksen jälkeen. Sen jälkeen hyvin niukat kuukautiset pari kertaa vuodessa.

Eli veikkaisin että vielä voi muuttua. Tosin kaikilla ei jää kuukautiset pois Mirenan vuoksi.

Vierailija
4/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkat nyt toista kertaa. Ekat oli aika samanlaiset kuin yleensä, mutta nyt selvästi niukemmat. Kivut pysyneet ihan samoina, mutta yritän vielä uskoa että nekin vähenee. Mulle tuo kierukka laitettiin kipujen takia.

Vierailija
5/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asennuksen jälkeen? Mulla oli sitä, mutta nyt siis alkoi ihan kunnon vuoto, hana auki -tyyliin. Ei se niin haittaisi, vaikka jäisi jonkinlaiset menkat, eikä tuo tiputtelukaan niin ole vielä haitannut. Mutta tämä, että saan edelleen kulkea suurinpiirtein pyyhe jalkovälissä, tämä ottaa päähän! Kunpa tuota niukkenemista tapahtuisi sitten kunnon kuukautistenkin kanssa, eikä vaan tiputtelun.

ap

Vierailija
6/6 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat niukemmat! Mulla on myös ollut paljon kk-kipuja ja niitä on kyllä ollut hieman vähemmän nyt kierukan laittamisen jälkeen. Mutta niiden kanssa olen pärjännyt Buranalla (600mg x 3 noin viikon ajan aina) joten ensisijaisesti toivoin kierukan auttavan vuodon määrään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän