Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkikorttiosto veloitettu kahteen kertaan. =/

Vierailija
31.10.2011 |

Huomasin juuri että tililtäni oli mennyt pankkikorttiosto kaksi kertaa. Nyt sitten liike "selvittää" asiaa ja katsoo miten käy. =/ Eipä ole ennen tällaistakaan käynyt (tai ainakaan huomannut), eli pitänee olla tarkkana näissäkin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruokakaupassa ja noin ei edes voi tehdä vahingossa. Yksi työntekijä onnistui kerran veloittamaan ostokset kahdesti mutta se johtui siitä, että kassakoneen toiminnassa oli muutenkin häikkää ja hän itse vilpittömästi luuli, ettei eka veloitus mennyt läpi, koska siitä ei tullut kuittia. Hän siis oli vetänyt asiakkaan ostokset kahdesti läpi.

Huvittavaa, kun itse selvitin tuota sen asiakkaan kanssa, joka kommentoi, että "näin varmaan teille aina joskus käy". En viitsinyt sanoa, että ei itseasiassa käy (koska kassakone on niin palikka, että sillä voi veloittaa vain kerran sen mitä siihen on lyöty eikä jotenkin huomaamatta toista kertaa). No, eipä siinä mitään, meillä näki tiedoista nopeasti että on samalta kortilta veloitettu perätysten sama summa. Asiakkaalle palautettiin ko. summa ja kaikki hyvin.

Vierailija
2/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuliike varmaan kyseessä, kun tuo on onnistunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin sitten heti tulostetun tiliotteen kanssa siellä ja sain rahat käteisenä takaisin. En seurannut tiliä tulivatko ne jotenkin muutenkin takaisin.

Vierailija
4/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi R-kiskalla niin, että kone ei meinannut millään hyväksyä maksua, ja lopulta se olikin mennyt kolmesti!!

Vierailija
5/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen sirukortin lukija kun muissakin paikoissa. Eikä ollut ostotapahtumahetkellä mitään häikkää tms. ongelmaa.

Oston olin tehnyt jo 6 vkoa sitten ja luulin tietenkin sen veloituksen menneen jo silloin; no nyt huomasin sattumalta että viime viikolla on mennyt 2 kertaa tuo veloitus, eli ei mennyt silloin "ajallaan" vaan meni nyt tuplana.

Vierailija
6/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt sanoa, että ei itseasiassa käy (koska kassakone on niin palikka, että sillä voi veloittaa vain kerran sen mitä siihen on lyöty eikä jotenkin huomaamatta toista kertaa).

Vierailija
7/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi R-kiskalla niin, että kone ei meinannut millään hyväksyä maksua, ja lopulta se olikin mennyt kolmesti!!

Mut syy tuossa tapauksessa oli sit laitteissa ja yhteyksissä.

Halusin kirjottaa tuon oman kommenttini ja selvittää, että myyjän on erittäin hankala huomaamatta tai tahallaan veloittaa summa kahdesti (ellei nyt vie sitten korttia jonnekin kulman taakse), syy on kyllä jossain muualla.

t: kakkonen

Vierailija
8/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ajattelitko että se kassakone tekee sen velotuksen :D"

Kyse oli siis siitä, ettei koneelle voi huvikseen näppäillä mitä haluaa tai velottaa asiakkaalta salaa ekstraa, joko meneillään olevaan laskuun tai erikseen. Sen verran palikka se kone on.

2

Vierailija
9/9 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on me4nnyt kerran R-koiskiostot kahdesti ja pankin mukaan sen ei pitäisi mitenkään olla mahdollista, kun siinä on se varmistussarja. No mniin vaan oli mahdollista ja tottakai meni just vikar rahatkin siinä ja piti ootella ylimääräisten 25e palautumista pari päivää, kunnes palkkakin sitten jo itse asiassa tuli. Aika paljon vitutti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme