Mitä tekisit jos saisit 2 miljoonaa?
Kommentit (48)
Muuttaisin jonnekin, missä on lämmintä 24/7/365. 2 miljoon riittäisi hyvin käyttörahaksi loppuelämäni ajan.
Olen jo poissa työelämästä. Maksaisin varmasti ulos-ottovelat pois. Eläisin varmaan ihan normaalisti, niin kuin tähän asti.
Vierailija kirjoitti:
Muuttaisin jonnekin, missä on lämmintä 24/7/365. 2 miljoon riittäisi hyvin käyttörahaksi loppuelämäni ajan.
Täydellinen suunnitelma, ihan kuin olisit lukenut ajatukseni!
Jäisimme puolison kanssa molemmat pois töistä. Vähän voisi miettiä miten saada raha tuottamaan mutta ihan tuollakin summalla eläisi oikein mukavasti.
Antaisin 1.99 miljoonaa hyväntekeväisyyteen ja lopuilla kaliaa.
Hommaisin kesäasunnon Islannista. Siellä sopivan viileät kesät.
Ostaisin tämän talon missä asun vuokralla, maksaisin opintolainan pois ja ostaisin uuden auton. Avustaisin nuorta aikuista lastani. Alkaisin tekemään harrastustani työnä eli jäisin pois hoitoalan töistä. Sijoittaisin osan rahoista.
En jäisi pois töistä missään olosuhteissa. Se ei ole mahdollista.
Ostaisin ensi vuonna pelikoneen jossa on markkinoiden tehokkain näytönohjain.
Palkkaisin lasten- ja kodinhoitajan. Sellaisen joka työskentelisi meillä koko aika työssä eli ei mitään keikkailua.
Talon ostaisin myös.
Vähentäisin ainakin työaikaani. Jos se ei onnistuisi, niin varmaan vaihtaisin työpaikkaa.
Kehittäisin tappopelin ,palkintona 2 miljoonaa,osanottomaksu 10.000 euroa,minä olisin yksi kohteista + kaikki osallistujat.
Mulla on jo. Teen vielä pari vuotta töitä, ja sitten jään eläkkeelle kuusikymppisenä.
Rakentaisin hyvin pienen omakotitalon missä olisi syvälle maan alle menevä prepper bunkkeri. Talo tulisi olla jossain metsässä. Paljon kameroita sinne maastoon talon ympärille niin että siellä bunkkerissa voisin seurata monitoreista ympäristöä. Myös tiedustelu drone joka olisi mahdollista vapauttaa kattoluukusta. Bunkkerissa tulisi olla suuri ruokavarasto, tietokone, kuntosali, oleskelutila ja makuutilat.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo poissa työelämästä. Maksaisin varmasti ulos-ottovelat pois. Eläisin varmaan ihan normaalisti, niin kuin tähän asti.
Jos musta tulee joskus miljonääri, niin saat 2 miljoonaa.
Palauttaisin samantien takaisin rahastoihin ja osakkeisiin. Tuo on niin pieni summa, ettei sillä huolettomasti montaa vuotta elä.
Jättäisin lopun lainani (n.5000€) maksamatta.
Ostaisin talon Pispalasta, maisema joka päivä. Saisin uida järvessä kesät talvet. Kävisin Tampereen teattereissa, söisin usein ravintoloissa. Menisin joogatunneille ja aloittaisin jonkin hyväntekeväisyysasian. Antaisin rahaa tyttärelle ja myös hyväntekeväisyyteen. Eläisin. Kiitos, että saan lottovoiton.
Antisin lapsille ja lapsenlapsille ja osan löytöeläimille, Spr ja Hursti saisivat osansa.
Hankkisin sopivan asunnon tai talon. Yrittäisin selvitä autokoulusta. Yritys pystyyn. Jos matkustaa, pitäisi tietää mihin enää uskaltaa matkustaa.