Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaperon hampaidenpesusta

Vierailija
31.10.2011 |

Meillä 1v.3kk lapsi. Hampaidenpesu aina pientä taistelua. Onko tarpeen jo käyttää hammastahnaa? Neuvolasta sitä suositeltiin joku aika sitten, itse suhtaudun siihen vielä vähän varauksella kun ton ikänen vielä nielee ne.

Entä onko mielestänne tarpeen pestä 2 kertaa päivässä vai riittääkö 1 kerta illalla?

Kiitos vastauksista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä itkee joka ilta ja silti pestään. 2 ja pual v. aamulla saa pestä itse, iltaisinkin viimeistelee itse. Tahnaa, hakkaraista siis laitetaan joka kerta. Kauankohan tars pestä kun ajasta ei oo puhuttu? Nappuloita eli xylitol pastilleita siis saa joka ruoan ja väli, iltapalojen jälkeen..

Vierailija
22/25 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyykin sitten vaihtaa merkkiä. Tota just tarkotin että miks vähän varauksella suhtaudun noin pienten lasten hammastahnan käyttöön.

Kun me oltiin pieniä ei hammastahnaa käytetty kun vasta myöhempään, eikä muutenkaan niin pienten hampaiden harjaus sisarusta) Meillä kaikkilla tosi hyvät hampaat, ei reikiä..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että suurimmassa osassa lasten hammastahnoja sisätlää Parabeeneja eli MYRKKYÄ! Juurikin Hakkaraisissa ja Muumeissa myös.

Oral B:n tahnoissa ei ole.

täytyykin sitten vaihtaa merkkiä. Tota just tarkotin että miks vähän varauksella suhtaudun noin pienten lasten hammastahnan käyttöön.

Kun me oltiin pieniä ei hammastahnaa käytetty kun vasta myöhempään, eikä muutenkaan niin pienten hampaiden harjaus sisarusta) Meillä kaikkilla tosi hyvät hampaat, ei reikiä..

ap

Vierailija
24/25 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten huomanneet, että suurimmassa osassa lasten hammastahnoja sisätlää Parabeeneja eli MYRKKYÄ! Juurikin Hakkaraisissa ja Muumeissa myös.

Oral B:n tahnoissa ei ole.

ap

http://www.uusimusta.fi/kemikaalicocktail/2011/8/29/parabeeneja-myos-la…

Vierailija
25/25 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt meni vähän viestit sekasin.

Eli siis ei silloin pienten hampaiden harjaus ollu niin tärkeetä, ja mulla 3 sisarusta, kaikilla hyvät hampaat.

Mutta kai se kuitenkin hyvä totuttaa harjaamaan jo pienestä niin on sitten tuttua puuhaa

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän