Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tavannut mukavan miehen jota olen deittaillut nyt jonkin aikaa, mutta se on palomies..

Vierailija
31.10.2011 |

..minkälaista on elää palomiehen kanssa arkea? Tuoko ne työt kotiinsa? onko ne masentuneita, väsyneitä, huonokuntoisia?

Ja mitä ihmettä ne tekee niinä vapaapäivinä? Niitähän on loppupeleissä aika paljon. Ei olla vielä ihan siinä pisteessä että olisin viitsinyt udella kovasti noista asioista.

Niin ja onko ne kovia pettämään? sellaisen kuvan oon joskus jostain pieneen pääkoppaani saanut?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palomiehillähän on yleensä kova kunto jo ihan työn vaatimustenkin puolesta. Sukulaismies on noissa hommissa ja on rautaisessa kunnossa vielä viiskymppisenäkin, vaikka vapaalla olut maistuukin. Muuten heittää lähinnä muuttokeikkoja ja hoitaa remontteja sun muita pihahommia. Vientiä olis paljonkin, mutta ainakin tietääkseni pysynyt uskollisena vaimolleen.

Vierailija
2/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minä nään palomiehet hienoina miehinä. Aina, kun mahdollsta seuraan heidän toimiaan. Mielestäni he ovat sankareita :).

Mutta sitä olen miettinyt, että miten noin raskas työ vaikuttaa psyykeen. Ei sellaista ihmistä voi olla, joka kestää kaikki ne onnettomuudet jne ilman, että jää jälkiä.

Itse arvostan palomiehiä suuresti. Kunnollisia perheenisiä on, mutta on myös pukkeja. Ihan niinkuin meissä kaikissa.

Anna palaa, jos muuten tuntuu hyvälle!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholin käyttö on ongelmallisen runsasta vapaa-aikana. Tekevät myös usein palomiehen työn lisäksi muita töitä, joten ovat kotona harvoin.

Vierailija
4/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alkoholin käyttö on ongelmallisen runsasta vapaa-aikana. Tekevät myös usein palomiehen työn lisäksi muita töitä, joten ovat kotona harvoin.

Vierailija
5/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan muitakin töitä heillä, remppafirmaa tms. Onhan ne vähän naistenmiehiä yleisesti ottaen mutta ei se tarkoita että pettäis tms. Tapauskohtaista niinkuin aina.

Vierailija
6/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pyörivät porukassa baareissa ja reissuilla ja harrastuksissa. Itse en tykkää sellaisesta parveilevasta miestyypistä. Ja jotenkin korostetun "äijämäisiä" yrittävät olla.

Vierailija
7/7 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se palomiehen työ ja vapaat, vaan ne kaikki muut menot. Ainakin pienellä paikkakunnalla ei vapaata päivää perheelle herunut, joten heippa. Koko ajan jotain remppaa, muuttoa, talkoita...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi