Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerroin raskausuutisen kahdelle ystävälle, joista kumpikaan

Vierailija
31.10.2011 |

ei edes onnitellut. Hiljaisina vain ottivat tiedon vastaan, toinen katseli pöydän kantta ja sanoi ohoh.. ja toinen ei ihan oikeasti sanonut mitään. Siis istui vain hiljaa ja vaihdoin sitten itse puheenaihetta.

Ei se nyt yllätys voinut olla, koska meillä oli toinen lapsi toiveissa ja esikko on "jo" 3-vuotta. Mutta jotenkin jäin vähän pahalle mielelle tuosta. Kun vielä molemmat reagoivat noin. Ihan kuin eivät olisi suoneet minulle raskautta.

Itse yleensä halaan uutisen kertonutta ja onnittelen. Se on vähintä mitä ystävä voi tehdä.. mielestäni.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneillään silloin kun kerroin esikoisen tulosta ja hänen reaktionsa oli maltillinen silloinkin, mutta sentään onnitteli silloin. Toisen reaktiota en muista, mutta hänellä ei ainakaan ole ollut eikä ole lapsettomuusongelmaa.

En ole valittanut elämästä esikoisen kanssa. En ole myöskään laittamassa esikoista hoitoon toisen syntyessä.

ap

Vierailija
22/22 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aikaisemmin kuinka olemme yrittäneet lasta vasta 6kk. Ystävän mahdollinen raskautuminen tässä tilanteessa olisi tosi itkettävä uutinen. Siis hyvässä mielessä :) Itkisin todennäköisesti onnesta hänen puolestaan!

Yritä ymmärtää ystäviäsi ja voisit rohkeasti ottaa asian puheeksi.

Onnea sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla